Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Благодійність Теоретичні відомості про благодійність, прояв добра, співчуття. Способи допомоги людям, тваринам, оточуючому середовищу.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Що означає слово «благо» 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно вказати, що означає слово «благо», обравши із запропонованих варіантів.
2. Що називається благодійністю 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно указати, що називається благодійністю, обравши із запропонованих варіантів.
3. Люди, що надають допомогу 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно вказати, як називають людей, які безкорисливо надають допомогу, обравши із запропонованих варіантів.
4. Склади слово 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно скласти слово, обравши із запропонованих варіантів.
5. Риси, притаманні благодійникам 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно визначити риси, які є притаманними благодійникам, обравши із запропонованих варіантів.
6. Риси, не притаманні благодійникам 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно визначити риси, які не притаманні благодійникам, обравши із запропонованих варіантів.
7. Благодійні вчинки на зображенні 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно визначити зображення благодійних вчинків, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Відповідність між зображення вчинків та їх приналежністю до благочинних Інший середнє 3Б. Необхідно визначити, чи належить зображений вчинок до благочинних.
2. Благочинні вчинки Інший середнє 2Б. Необхідно визначити, які вчинки є благочинними, обравши із запропонованих варіантів.
3. Неблагочинні вчинки Інший середнє 2Б. Необхідно визначити, які вчинки не належать до благочинних, обравши із запропонованих варіантів.
4. Діти можуть чинити добро Інший середнє 2Б. Необхідно визначити, як діти можуть чинити добро, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Приналежність вчинків до благочинних Інший середнє 2Б. Необхідно визначити, чи належить зображений вчинок до благочинних.
2. Чи здатна людина любити? Інший важке 3Б. Необхідно висловити власну думку про здатність людини любити.
3. Моя благодійна організація Інший важке 5Б. Уявити, що учень засновник благодійної організації. Придумати та записати назву та те, чим ви будете допомагати людям чи тваринам. Намалювати емблему.
4. На них варто рівнятися Інший важке 4Б. Записати коротку розповідь про когось із благодійників (на свій розсуд).
5. Народна мудрість Інший важке 4Б. Доберати та записати 5 прислів'їв чи приказок про добро.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Благодійність як прояв добра і співчуття» 00:15:00 середнє 5Б. Тренуються знання учнів з теми «Благодійність як прояв добра і співчуття».
2. Тренування №2 з теми «Благодійність як прояв добра і співчуття» 00:15:00 середнє 9Б. Тренування №2 з теми «Благодійність як прояв добра і співчуття»

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Благодійність як прояв добра і співчуття» 00:45:00 важке 16Б. Перевірити знання учнів з теми «Благодійність як прояв добра і співчуття».
2. Діагностична робота №1 з теми «Благодійність як прояв добра і співчуття» 00:15:00 легке 7Б. Тренуються знання учнів з теми «Благодійність як прояв добра і співчуття».
3. Діагностична робота №2 з теми «Благодійність як прояв добра і співчуття» 00:30:00 середнє 10Б. Діагностична робота №2 з теми «Благодійність як прояв добра і співчуття»