Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Успіх |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чому потрібно навчатися? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно указати, чому потрібн навчатися, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Що називається успіхом? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається успіхом, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Що називається рекордом? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається рекордом, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Що називається тріумфом? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається тріумфом, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Що називається досягненням? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається досягненням, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Визначити різновид успіху за характеристикою | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити різновид успіху, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Відповідність між характеристикою і різновидом успіху | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і різновидом успіху. |
8. | Риси характеру для досягнення успіху | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, якими рисами характеру необхідно володіти для досягнення успіху. |
9. | Риси характеру, які не сприяють успіху | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, які риси характеру не сприяють досягненю успіху. |
10. | Склади план навчання | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Необхідно встановити послідовність у пунктах плана навчання. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що допомогло дітям досягти успіху? | Інший | важке | 3Б. | Необхідно висловити власну думку про те, що допомогло дітям досягти успіху. |
2. | Як досягнути успіху? | Інший | важке | 3Б. | Необхідно висловити власну думку про те, яким чином можна досягти успіху. |
3. | Чи досягав ти певного успіху? | Інший | важке | 3Б. | Необхідно написати, чи досягав ти певного успіху. |
4. | Які твої плани на майбутнє? | Інший | важке | 3Б. | Необхідно написати, чи досягав ти певного успіху. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування № 1 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті» | 00:15:00 | легке | 5Б. | Тренування № 1 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті» |
2. | Тренування № 2 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Тренування № 2 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті» |
3. | Тренування № 3 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті» | 00:15:00 | важке | 11Б. | Тренування № 3 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті» |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Домашня робота №1 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті» |
2. | Домашня робота №2 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті» | 00:20:00 | важке | 14Б. | Домашня робота №2 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті» |
3. | Діагностична робота № 1 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє» | 00:15:00 | легке | 14Б. | Діагностична робота № 1 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті» |
4. | Діагностична робота № 2 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Діагностична робота № 2 з теми «Досягнення успіху, планів на майбутнє, переборення труднощів у житті» |