Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Неповторність кожної людини | Теоретичні відомості про неповторність кожної людини |
2. | Ознаки неповторності людини | Теоретичні відомості про ознаки неповторності людини |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дівчинка та хлопчик | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити за зображенням чим відрізняються діти. |
2. | Характер | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення терміну «характер». |
3. | Національний одяг | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати дитину, одягнену в національному стилі. |
4. | Неповторність | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Оперування теоретичними відомостями про неповторність людини. |
5. | Стиль | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Оперування теоретичними відомостями про стиль. |
6. | Зовнішній вигляд | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вибрати те, що стосується зовнішнього вигляду людини. |
7. | Зовнішність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Оперування теоретичними відомостями про зовнішність людини. |
8. | Близнюки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Оперування теоретичними відомостями про зовнішній вигляд людини. |
9. | Сяйво успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери доречне фото | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати доречне фото за особливістю стилю. |
2. | Талант | Інший | важке | 4Б. | Доповнити ряди таланту відповідними професіями. |
3. | Ознаки неповторності | Інший | важке | 4Б. | Добрати ознаки неповторності людини. |
4. | Алфавіт | Інший | важке | 4Б. | Розкласти назви рис характеру в алфавітному порядку. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Не існуючий стиль | Інший | середнє | 2Б. | Оперування теоретичними відомостями про стиль. |
2. | Видатні здібності | Інший | важке | 4Б. | Описати свій талант, здібності. |
3. | Захоплення | Інший | важке | 4Б. | Записати свої уподобання. Наприклад, ігри, фільми книги, види спорту тощо. |
4. | Інша ознака | Інший | важке | 3Б. | Оперування теоретичними відомостями про зовнішність людини. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Неповторність кожної людини» | 00:15:00 | легке | 5Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Неповторність кожної людини». |
2. | Тренування №2 з теми «Неповторність кожної людини» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Неповторність кожної людини». |
3. | Тренування №3 з теми «Неповторність кожної людини» | 00:25:00 | важке | 8Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Неповторність кожної людини». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота №1 з теми «Неповторність кожної людини» | 00:20:00 | легке | 6Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Неповторність кожної людини». |
2. | Діагностична робота №2 з теми «Неповторність кожної людини» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Неповторність кожної людини». |
3. | Домашня робота №1 з теми «Неповторність кожної людини» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Домашня робота із теми «Неповторність кожної людини». |
4. | Домашня робота №1 з теми «Неповторність кожної людини» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Домашня робота із теми «Неповторність кожної людини». |