Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Цінності людини Теоретичні відомості про право на життя, цінності життя людини.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Що означає слово «цінність» 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно указати, що називається благодійністю, обравши із запропонованих варіантів.
2. Найбільша цінність людини 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно вказати, що є найбільшою цінністю людини, обравши із запропонованих варіантів.
3. Яка служба має зазначений номер? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити, яку службу можна викликати за зазначеним телефоном, обравши із запропонованих варіантів.
4. За яким номером можна викликати зазначену службу 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити, за яким номером можна викликати зазначену службу, обравши із запропонованих варіантів.
5. Обери ситуацію на зображенні для виклику екстреної служби 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити ситуацію, коли потрібно викликати ексрену службу із зазначеним телефоном, обравши із запропонованих варіантів.
6. Який номер телефону набрати? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, який номер телефону потрібно набрати у представленій на зображенні ситуації.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Відповідність між зображенням випадку та номером екстреної служби Інший середнє 3Б. Необхідно встановити відповідність між зображенням ситуації та номером, за яким потрібно викликати екстрену службу.
2. Визначення виду служби та її телефонного номеру у ситуації Інший середнє 2Б. Необхідно визначити, яку екстрену службу можна викликати у зазначеній ситуації та номер телефону цієї служби.
3. Випадки, коли потрібно викликати зазначену службу та її номер телефону Інший середнє 2Б. Необхідно визначити, у яких випадках потрібно викликати зазначену службу та номер телефону цієї екстерної служби.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Поведінка дітей Інший важке 3Б. Необхідно проаналізувати та записати свої думки про поведінку дітей, зображених на малюнках.
2. Права людини Інший важке 3Б. Необхідно висловити свої думки про права людини.
3. Що означає цінувати своє життя? Інший важке 3Б. Необхідно висловити свої думки, що означає цінувати своє життя.
4. Найважливіші цінності Інший важке 3Б. Необхідн обрати три найважливіші цінності та обґрунтувати свій вибір.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Життя людини — найвища цінність» 00:15:00 легке 8Б. Перевірити знання учнів з теми «Життя людини — найвища цінність».
2. Тренування №2 з теми «Життя людини — найвища цінність» 00:25:00 середнє 8Б. Перевірити знання учнів з теми «Життя людини — найвища цінність».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Життя людини — найвища цінність» 00:45:00 середнє 14Б. Перевірити знання учнів з теми «Життя людини — найвища цінність».
2. Діагностична робота №1 з теми «Життя людини — найвища цінність» 00:45:00 середнє 14Б. Перевірити знання учнів з теми «Життя людини — найвища цінність».
3. Діагностична робота №2 з теми «Життя людини — найвища цінність» 00:50:00 важке 14Б. Перевірити знання учнів з теми «Життя людини — найвища цінність».