Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Моря України Теоретичні відомості про низовини та височини України.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Доповни речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Доповнити речення словами, яких не вистачає у реченні.
2. Жителі морів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити риб/ тварин, які живуть у морях України.
3. Розрізняємо риб 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Розподілити риб, які живуть у солоних та прісних водах.
4. Характеристики Чорного моря 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити характеристики Чорного моря.
5. Характеристики Азовського моря 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити характеристики Азовського моря.
6. Проаналізуй дії 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити дії, які призводлять до забруднення морів.
7. Збери з частин 3 вид - аналіз важке 4Б. Відновити речення з частин.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Чорне чи Азовське? Інший середнє 2Б. Визначити характеристика якого моря записана.
2. Забруднення морів Інший важке 3Б. Як господарська діяльність людини впливає на стан морів. Запропонуйте заходи для їх охорони.
3. Шукаємо на карті Інший важке 3Б. Знайди та запиши на фізичній карті України міста, які розташовані на березі Чорного та Азовського морів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Чорне та Азовське моря. Охорона водойм» 00:20:00 легке 15Б. Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Чорне та Азовське моря. Охорона водойм».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Чорне та Азовське моря. Охорона водойм» 00:35:00 середнє 16Б. Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Чорне та Азовське моря. Охорона водойм».
2. Діагностична робота з теми «Чорне та Азовське моря. Охорона водойм» 00:45:00 важке 16Б. Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Чорне та Азовське моря. Охорона водойм».