Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Форми земної поверхні | Теоретичні відомості про форми земної поверхні: рівнини, гори, низовини, височини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
2. | Підніжжя, вершина, схил | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати підніжжя, вершина чи схил зображені на малюнку. |
3. | Що на фото? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати назви форми землі, зображених на фото. |
4. | Яка висота? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Вказати висоти гір. |
5. | Низовина чи височина? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | За висотою вказати, низовина чи височина? |
6. | Різноманітні гори | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити вид гір за висотою (низькі, середньовисокі, високі). |
7. | Так чи ні? | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Визначити хибні/істинні твердження. |
8. | Світлофор | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мова йде про ... | Інший | середнє | 2Б. | Дібрати термін до визначення. |
2. | Пошуковці | Інший | важке | 4Б. | Використовуючи інтернет-джерела знайти відповіді на питання. |
3. | Що було б? | Інший | середнє | 5Б. | Записати припущення, що було б, якби не було гір, та інших форм земної поверхні. |
4. | Альпіністи | Інший | важке | 4Б. | Уявити, що вам доведеться спробувати підкорити Еверест. Використовуючи інформацію з додаткових джерел, запиши те, як необхідно одягнутися і яке знаряддя взяти. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Форми земної поверхні» | 00:20:00 | легке | 12,5Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Форми земної поверхні». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Форми земної поверхні» | 00:55:00 | середнє | 11,5Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Форми земної поверхні». |
2. | Діагностична робота з теми «Форми земної поверхні» | 00:45:00 | важке | 13Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Форми земної поверхні». |