Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Форми земної поверхні Теоретичні відомості про форми земної поверхні: рівнини, гори, низовини, височини.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Доповни речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Доповнити речення словами, яких не вистачає.
2. Підніжжя, вершина, схил 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вказати підніжжя, вершина чи схил зображені на малюнку.
3. Що на фото? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вказати назви форми землі, зображених на фото.
4. Яка висота? 2 вид - інтерпретація середнє 1,5Б. Вказати висоти гір.
5. Низовина чи височина? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. За висотою вказати, низовина чи височина?
6. Різноманітні гори 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Визначити вид гір за висотою (низькі, середньовисокі, високі).
7. Так чи ні? 3 вид - аналіз важке 4Б. Визначити хибні/істинні твердження.
8. Світлофор 3 вид - аналіз важке 0Б. Самооцінка власної роботи.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Мова йде про ... Інший середнє 2Б. Дібрати термін до визначення.
2. Пошуковці Інший важке 4Б. Використовуючи інтернет-джерела знайти відповіді на питання.
3. Що було б? Інший середнє 5Б. Записати припущення, що було б, якби не було гір, та інших форм земної поверхні.
4. Альпіністи Інший важке 4Б. Уявити, що вам доведеться спробувати підкорити Еверест. Використовуючи інформацію з додаткових джерел, запиши те, як необхідно одягнутися і яке знаряддя взяти.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Форми земної поверхні» 00:20:00 легке 12,5Б. Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Форми земної поверхні».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Форми земної поверхні» 00:55:00 середнє 11,5Б. Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Форми земної поверхні».
2. Діагностична робота з теми «Форми земної поверхні» 00:45:00 важке 13Б. Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Форми земної поверхні».