Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | План і масштаб | Теоретичні відомості про план та масштаб. |
2. | Глобус. Географічна карта | Теоретичні відомості про глобус, географічну карту. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дай визначення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дати визначення до терміна. |
2. | Дешифрувальник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розшифрувати слово. |
3. | Яка частина? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, яка частина глобуса позначена. |
4. | Визнач масштаб | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Визначити масштаб карти. |
5. | Фігура і план | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | З'єднати фігуру з її планом. |
6. | Умовні знаки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вказати назву умовного знака. |
7. | Сяйво успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | Інший | середнє | 2Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
2. | Глобус | Інший | середнє | 3Б. | Назвати складові частини глобуса. |
3. | Добери умовну позначку | Інший | середнє | 2Б. | Дібрати до назви умовний знак. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Добери фігуру | Інший | легке | 1Б. | Дібрати фігуру до плана. |
2. | Знайди хибність | Інший | важке | 3Б. | Визначити хибне твердження. |
3. | План предмета | Інший | важке | 4Б. | Зобразити план предмета. |
4. | План кімнати | Інший | важке | 4Б. | Зробити заміри кімнати та накреслити її план використовуючи масштаб. |
5. | Шкільне подвір'я | Інший | важке | 4Б. | Накреслити план шкільного подвір'я. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Способи орієнтування на місцевості» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Способи орієнтування на місцевості». |
2. | Тренування №2 з теми «Способи орієнтування на місцевості» | 00:30:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Способи орієнтування на місцевості». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Способи орієнтування на місцевості» | 00:55:00 | середнє | 12Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Способи орієнтування на місцевості». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Способи орієнтування на місцевості» | 00:55:00 | важке | 10Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Способи орієнтування на місцевості». |
3. | Діагностична робота з теми «Способи орієнтування на місцевості» | 00:45:00 | важке | 12Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Способи орієнтування на місцевості». |