Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Водойми | Теоретичні відомості про водойми, види водойм. |
2. | Річки України | Теоретичні відомості про річки України, їхні види. |
3. | Озера і болота України | Теоретичні відомості про низовини та височини України. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Природні та штучні водойми | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити природні та штучні водойми. |
2. | Притоки Дніпра | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибери притоки Дніпра. |
3. | Озера бувають ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати, якими бувають озера (великі, малі, солоні, прісні, глибокі, мілкі). |
4. | В Україні най... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповни речення про озера, яке най... . |
5. | Шари свердловин | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, який шар свердловини позначений. |
6. | Визнач розмір річки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | За довжиною річки визначити її вид. |
7. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає у реченні. |
8. | Тепломір досягнень | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Будова річки | Інший | середнє | 2Б. | Визнач, яка частина річки позначена на малюнку. |
2. | Визнач термін | Інший | середнє | 2Б. | За описом визнач, про яку частину річки йде мова. |
3. | Річки України | Інший | середнє | 2Б. | Укажи великі річки України. |
4. | Озера України | Інший | середнє | 2Б. | Вибери озера України. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Як утворюється джерело? | Інший | важке | 3Б. | Подумай та запиши, як утворюється джерело. |
2. | Як визначити береги річки? | Інший | важке | 3Б. | Подумай та запиши, як визначити береги річки. |
3. | Чим небезпечні болота? | Інший | важке | 3Б. | Подумай та запиши, чим небезпечні болота. |
4. | Напрям течії | Інший | важке | 3Б. | Подумай та запиши, від чого залежить напрямок та сила течії річки. |
5. | Показуємо на карті | Інший | важке | 3Б. | Запиши правила, як потрібно показувати на карті озера/річки/болота/моря. |
6. | У пошуках цікавинок | Інший | важке | 3Б. | Знайди цікаву та пізнавальну інформацію про озеро/річку України. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Водойми. Річки, озера і болота України» | 00:20:00 | легке | 8Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Водойми. Річки, озера і болота України». |
2. | Тренування №2 з теми «Водойми. Річки, озера і болота України» | 00:35:00 | середнє | 8Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Водойми. Річки, озера і болота України». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Водойми. Річки, озера і болота України» | 00:35:00 | середнє | 12Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Водойми. Річки, озера і болота України». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Водойми. Річки, озера і болота України» | 00:35:00 | середнє | 15Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Водойми. Річки, озера і болота України». |
3. | Діагностична робота з теми «Водойми. Річки, озера і болота України» | 00:45:00 | важке | 21Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Водойми. Річки, озера і болота України». |