Два учні на уроці біології, розглядаючи рисунок, вивчали роботу натрій-калієвого насосу.
Перший учень дійшов висновку, що наслідком роботи натрій-калієвого насосу є зниження концентрації йонів Натрію й збільшення концентрації йонів Калію в цитоплазмі. Другий учень зауважив, що натрій-калієвий насос є одним із механізмів активного мембранного транспорту. Хто з них має рацію?
Перший учень дійшов висновку, що наслідком роботи натрій-калієвого насосу є зниження концентрації йонів Натрію й збільшення концентрації йонів Калію в цитоплазмі. Другий учень зауважив, що натрій-калієвий насос є одним із механізмів активного мембранного транспорту. Хто з них має рацію?
Джерела:
https://testportal.gov.ua/
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.