Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Теорія | Основні означення та теореми з теми «Числові вирази». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вправа на дії з дробами | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Завдання дозволяє перевірити допоміжні навички з теми «Числові вирази». |
2. | Склад числа та числовий вираз | 2 вид - інтерпретація | легке | 4Б. | Завдання наближене до завдань ЗНО. Необхідно вибрати правильний запис числа, використовуючи поняття розрядности. |
3. | Знайди значення виразу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на застосування розподільного закону множення та дії з десятковими дробами, дозволяє відпрацювати базові навички з теми «Числові вирази». |
4. | Степінь з цілим показником | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | У завданні потрібно обчислити значення степеневого виразу з цілим показником. |
5. | Значення логарифмічного виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання наближене до завдань ЗНО. Використовуючи властивості логарифмів, знайти значення числового логарифмічного виразу. |
6. | Значення степеневого виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Знайти значення числового степеневого виразу, застосовуючи властивості степеня. |
7. | Знайти значення виразу | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Завдання наближене до завдань ЗНО. Використовуючи властивості степеня з цілим показником і логарифмів, знайти значення числового логарифмічного виразу. |
8. | Оцінити значення логарифмічного виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | У даному прикладі необхідно знайти, якому проміжку належить значення заданого логарифмічного виразу. |
9. | Розрахунок значення числового ірраціонального виразу | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | У завданні потрібно розрахувати значення числового ірраціонального виразу із застосуванням формул скороченого множення. |
10. | Розрахувати значення числового виразу | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання наближене до завдань ЗНО. У завданні необхідно виконати тотожні перетворення і розрахувати значення виразу. |
11. | Вираз і його значення | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Завдання на встановлення відповідності між виразами та їх значеннями. |
12. | Знайди додатні вирази | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання наближене до завдань ЗНО. Необхідно порівняти числові вирази, спираючись на властивості ірраціональної функції. |
13. | Значення числового ірраціонального виразу | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на відпрацювання базових навичок з теми «Степеневі числові вирази». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Виконання арифметичних дій з звичайними дробами | Інший | легке | 1Б. | Завдання на відпрацювання базових навичок з теми «Числові вирази». |
2. | Порівняння степеневих виразів | Інший | середнє | 3Б. | Завдання на відпрацювання базових навичок з теми «Степеневі числові вирази». |
3. | Різниця квадратів | Інший | середнє | 1Б. | Завдання наближене до завдань ЗНО. Необхідно знайти значення числового виразу використовуючи формулу скороченного множення. |
4. | Сума числового ряду | Інший | важке | 1Б. | Завдання висого рівня на знаходження суми числового ряду. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Числові вирази» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Тренування спонукає до закріплення знань з даної теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Числові вирази» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Запропоновані завдання дозволяють закріпити знання та відпрацювати вміння з теми «Числові вирази». |
2. | Перевірочна робота з теми «Числові вирази» | 00:45:00 | важке | 10Б. | Запропоновані завдання дозволяють перевірити знання та вміння з теми «Числові вирази». |