Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Ірраціональні вирази | У розділі розміщені матеріали на повторення теми «Ірраціональні вирази». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Подайте у вигляді степеня з основою а | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на представлення ірраціонального виразу у вигляді степеня з раціональним показником. |
2. | Знайти значення виразу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на спрощення ірраціонального виразу та визначення значення виразу. |
3. | Якому інтервалу належить значення виразу? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання за змістом і у формі ЗНО на визначення якому інтервалу належить значення виразу. |
4. | Представте у вигляді нескоротного дробу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання за змістом і у формі ЗНО на перетворення ірраціонального виразу. |
5. | Скільки цілих чисел містить інтервал | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання за змістом і у формі ЗНО на визначення кількості чисел в заданому інтервалі. |
6. | Скоротити дріб | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання за змістом і у формі ЗНО на скорочення дробів. |
7. | Виконати ділення | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Завдання за змістом і у формі ЗНО на ділення ірраціональних виразів. |
8. | Знайти різницю дробів. | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Завдання на знаходження різниці дробів. |
9. | Властивості степеня | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | До кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
10. | Виконай дії і встановити відповідність | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Виконай дії і встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
11. | Внесіть множник під знак кореня | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | До кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
12. | Порівняйте числа | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | До кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
13. | Скоротити дріб і встановити відповідність. | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Скоротити дріб і встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
14. | Якому проміжку належить значення виразу. | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановити відповідність між ірраціональними виразами (1-3) і проміжками, яким належить значення даного виразу (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
15. | Знайти значення степеня | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | До кожного виразу (1-3) знайти значення степеня (А-Д). |
16. | Графіки функцій | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Встановити відповідність між рівнянням функції і її графіком. |
17. | Знайди частку | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Знайти частку двох ірраціональних виразів. |
18. | Площа трикутника | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Знайти площу трикутника, сторони якого ірраціональні числа. |
19. | Спростити і знайти значення виразу | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Спростити вираз використовуючи формули кубів і знайт значення виразу. |
20. | Спростити вираз з раціональним степенем | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Спростити вираз з раціональним степенем |
21. | Спростити вираз | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Спростити ірраціональний вираз з модулями |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розрахуйте значення виразу | Інший | легке | 1Б. | Завдання на представлення ірраціонального виразу у вигляді дробу, значення якого розрахувати легко. |
2. | Виконайте дії | Інший | середнє | 3Б. | Виконайте дії і встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
3. | Спростити тригонометричний вираз | Інший | важке | 1Б. | Спростити ірраціонально-тригонометричний вираз |
4. | Завдання підвищеної складності | Інший | важке | 1Б. | Завдання на перетворення ірраціонального виразу підвищеної складності |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Ірраціональні числа» | 00:45:00 | середнє | 13Б. | Тренування спонукає до закріплення та поглиблення знань з даної теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Ірраціональні вирази» | 00:45:00 | важке | 11Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння по темі. |
2. | Перевірочна робота з теми «Ірраціональні вирази» | 00:45:00 | важке | 13Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів по темі |