Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Теоретичні основи теорії подільності | Подані на повторення основні поняття і теореми теорії подільності. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Скільки упаковок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Для розвязання задачі використовується поняття подільності чисел. |
2. | Ознака подільності на 5 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосовуючи ознаку подільності на «5» потрібно визначити другий доданок суми. |
3. | Подільність числа на добуток | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | При розв’язанні використовується теорема про подільність числа на добуток і ознаки подільності на 2 і на 9. |
4. | Дільники числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання подане у форму тестової задачі. Серед запропонованих чисел потрібно знайти дільник заданого числа. |
5. | Знайти число за остачами від ділення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання подане у вигляді прикладної задачі. За відомими остачами від ділення необхідно знайти задане число. |
6. | Задача про цукерки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Прикладна задача на ознаки подільності на 2, 3 і 4. |
7. | Музичний фестиваль | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Тектова задача на використання поняття подільності чисел і принципа Дирихле. |
8. | Вартість покупки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Текстова задача на знаходження вартості покупки. Для розв’язання застосовуються розкладання на множники и поняття НСД. |
9. | Довжина паркової доріжки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прикладна задача, для розв’язання необхідно знайти НСД трьох чисел. |
10. | Час підьому на гору | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Прикладна задача про час підьому на гору. Задача на повторення цілої і дробової частини числа. |
11. | Економічна задача | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Прикладна економічна задача на використання ознак подільності та теорем про подільності чисел. |
12. | Встановити відповідність | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Необхідно знайти значення НСК, НСД і середнє арифметичне двох чисел і встановити відповідність між їх числовими значеннями. |
13. | Подільність на складене число | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | У завданні необхідно записати число, спираючись на теорему про подільність на складені числа, яке ділиться на задане складене. |
14. | Визначення подільності чисел | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | У завданні відпрацьовується навичкі знаходження дільників і кратних числа, простих чисел. |
15. | Скільки чисел в послідовності | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Знаючи середнє арифметичне числової послідовності визначити характеристики цієї послідовності. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | На якому поверсі | Інший | легке | 1Б. | Прикладна задача, на використання остачі від ділення натуральних чисел. |
2. | Остання цифра числа | Інший | середнє | 1Б. | Використовуючи теорему, про останню цифру добутку двох натуральних чисел, необхідно знайти останню цифру добутку двох степеневих виразів. |
3. | Обмін жетонів | Інший | середнє | 1Б. | У завдання необхідно визначити закономірність парності або не парності суми. |
4. | Подільність на складене число | Інший | важке | 1Б. | У завданні необхідно записати число, спираючись на теорему про подільність на складені числа, яке ділиться на задане складене. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Подільність чисел» | 00:45:00 | середнє | 5Б. | Тренування спонукає до закріплення знань з даної теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Подільність чисел» | 00:45:00 | середнє | 8Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння по темі. |
2. | Перевірочна робота з теми «Подільність чисел» | 00:45:00 | важке | 7Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання учнів по темі «Подільність чисел» . |