Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Теорія | Поняття показникового рівняння, особливості та способи розв'язування ірраціональних рівнянь. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Найпростіше показникове рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня найпростішого показникового рівняння. |
2. | Метод логарифмування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розв'язування показникового рівняння методом логарифмування. |
3. | Яке рівняння має розв'язки? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на аналіз можливих коренів рівняння. |
4. | Рівність степеневих виразів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розв'язування показникового рівняння. |
5. | Показникове рівняння з дробовою основою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розв'язування показникового рівняння з дробовими основами. |
6. | Сума коренів рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня найпростішого показникового рівняння. |
7. | Спільні розв'язки рівнянь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно розв'язати задані рівняння і знайти множину їхніх спільних розв'язків. |
8. | Встановіть відповідність між рівняннми та кількістю розв'язків | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та кількістю їхніх коренів (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
9. | Рівняння і його корені | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та їхніми розв'язками (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
10. | Якому інтервалу належить корінь рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівнянням (1-3) та інтервалом (А-Д), якому належить корінь. |
11. | Знайти значення виразу | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та значеннями заданого виразу (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
12. | Графічний розв'язок рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між графічними моделями ровязку рівнянь (1-3) та рівняннями (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
13. | Завдання з параметром | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між кількістю коренів заданого рівняння (1-3) та значенням параметра а (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
14. | Тотожні рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та тотожно рівними їм (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
15. | Рівняння з різними основами | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та їхніми коренями (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
16. | Характеристики рівнянь | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та їхніми характеристиками (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
17. | Метод логарифмування 2 | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Розв'язати показникове рівняння методом логарифмування. |
18. | Три доданки | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Показникове рівняння на три доданки. |
19. | Нульовий степінь | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Рівняння з добутком степенів рівним нулю. |
20. | Добуток степенів | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Розв'яжіть показникове рівняння, степінь якого представлена у вигляді добутку. |
21. | Рівняння, що зводиться до квадратного | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Рівняння, що зводиться до квадратного. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Рівняння з від'ємним степенем | Інший | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня рівняння |
2. | Показникове рівняння — початковий рівень | Інший | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня рівняння |
3. | Встановіть відповідність між рівняннми та кількістю розв'язків | Інший | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями та кількістю розв'язків, до кожного рівняння (1-3) доберіть кількість розв'язків (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
4. | Рівняння з різними основами | Інший | важке | 1Б. | Показникові рівняння з різними основами |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Показникові рівняння» | 00:45:00 | середнє | 13Б. | Тренування спонукає до закріплення та поглиблення знань із цієї теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Показникові рівняння» | 00:45:00 | середнє | 13Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння з цієї теми. |
2. | Перевірочна робота з теми «Показникові рівняння» | 00:45:00 | важке | 13Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів із цієї теми. |