Проаналізуйте фрагмент уроку.
Учителька:
Учителька:
– Діти, сьогодні ми здійснимо невелике дослідження. Пропоную разом зібрати певну інформацію. Який фрукт вам до вподоби найбільше? Учителька записує запропоновані дітьми назви фруктів на дошці, наприкінці поряд із назвами зазначає кількість виборів цього фрукту.
– Наші з вами вподобання, записані на дошці, представлені словами (назви фруктів) і числами (кількість ваших виборів кожного фрукту). Усе це можна назвати одним словом «дані». Для того щоб зробити певний висновок, дані потрібно порівняти. Для унаочнення даних і полегшення порівняння їх використовують діаграми. Діаграма – це рисунок, на якому відображено співвідношення між величинами, які порівнюють. Є діаграми різних видів (на плакаті вчителька показує стовпчасті та кругові діаграми). Сьогодні ми навчатимемося використовувати дані для побудови стовпчастої діаграми. Стовпчастою цю діаграму називають тому, що дані на ній зображують за допомогою стовпчиків.
У наведеному фрагменті уроку вчителька використала всі наведені методи, ОКРІМ
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.