Проаналізуйте інформацію.
На уроці української мови вчителька записала на дошці поняття «Інформація» і запропонувала учням упродовж двох хвилин, не обмірковуючи довго, записати на аркушах слова й словосполучення, які спадатимуть їм на думку під час прочитання цього слова. Коли час на виконання завдання закінчився, педагогиня попросила учнів установити зв'язки між словами.
Який з-поміж наведених прийомів розвитку критичного мислення використала вчителька?
На уроці української мови вчителька записала на дошці поняття «Інформація» і запропонувала учням упродовж двох хвилин, не обмірковуючи довго, записати на аркушах слова й словосполучення, які спадатимуть їм на думку під час прочитання цього слова. Коли час на виконання завдання закінчився, педагогиня попросила учнів установити зв'язки між словами.
Який з-поміж наведених прийомів розвитку критичного мислення використала вчителька?
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.