Під час проведення дослідження на уроці учні отримали дві однакові скляні посудини з розчинами об'ємом 100 мл (див. таблицю). Маси цукру й кухонної солі в розчинах однакові.
Проаналізуйте сформульовані учнями висновки за результатами дослідження.
І. Розпізнати ці розчини за допомогою лише таких органів чуття, як зір, нюх, дотик не можна.
ІІ. Одержати кристалики як солі, так і цукру можна, нагріваючи розчини до повного випаровування води.
Чи є поміж них правильні?
Посудина 1 | Посудина 2 |
розчин цукру | розчин кухонної солі |
Проаналізуйте сформульовані учнями висновки за результатами дослідження.
І. Розпізнати ці розчини за допомогою лише таких органів чуття, як зір, нюх, дотик не можна.
ІІ. Одержати кристалики як солі, так і цукру можна, нагріваючи розчини до повного випаровування води.
Чи є поміж них правильні?
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.