Проаналізуйте інформацію.
Учитель пропонує учневі виконати будь-яке навчальне завдання в письмовій формі. Потім оцінює його роботу трьома оцінками: адекватною, завищеною і заниженою. Віддаючи роботу учневі, учитель каже:
«Троє вчителів з різних шкіл перевіряли твою роботу. Кожен мав власну думку про виконане завдання, і тому вони поставили різні оцінки. Обведи кружечком ту оцінку, з якою ти згодний».
Потім учитель з'ясовує відповіді на такі запитання:
– Яким учнем ти себе вважаєш: середнім, слабким чи сильним?
– Які оцінки тебе радують, які засмучують?
– Твоя робота заслуговує оцінки «9», а вчителька поставила тобі оцінку «12». Зрадієш ти цьому чи це тебе засмутить?
Укажіть, на визначення яких особливостей учнів спрямовано наведену методику.
Учитель пропонує учневі виконати будь-яке навчальне завдання в письмовій формі. Потім оцінює його роботу трьома оцінками: адекватною, завищеною і заниженою. Віддаючи роботу учневі, учитель каже:
«Троє вчителів з різних шкіл перевіряли твою роботу. Кожен мав власну думку про виконане завдання, і тому вони поставили різні оцінки. Обведи кружечком ту оцінку, з якою ти згодний».
Потім учитель з'ясовує відповіді на такі запитання:
– Яким учнем ти себе вважаєш: середнім, слабким чи сильним?
– Які оцінки тебе радують, які засмучують?
– Твоя робота заслуговує оцінки «9», а вчителька поставила тобі оцінку «12». Зрадієш ти цьому чи це тебе засмутить?
Укажіть, на визначення яких особливостей учнів спрямовано наведену методику.
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.