Укажіть правильну послідовність етапів формування поняття про число 5.
1) Співвіднесення цифри 5 з групою предметів і навпаки.
2) Утворення числа 5 як кількісної характеристики класу еквівалентних множин.
3) Написання цифри, що позначає на письмі число 5.
4) Порівняння чисел різними способами в межах 5.
5) Визначення складу числа 5.
6) Означення місця числа 5 в натуральному ряді.
1) Співвіднесення цифри 5 з групою предметів і навпаки.
2) Утворення числа 5 як кількісної характеристики класу еквівалентних множин.
3) Написання цифри, що позначає на письмі число 5.
4) Порівняння чисел різними способами в межах 5.
5) Визначення складу числа 5.
6) Означення місця числа 5 в натуральному ряді.
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.