Яке з наведених завдань НЕ спрямовано на формування в учнів уміння застосовувати властивості й ознаки рівнобедреного трикутника до розв’язування задач?

А Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює \(39\) см, 
а основа – \(15\) см. Знайдіть бічні сторони трикутника.
Б У трикутнику \(ABC\) відомо, що ABC=90°,A=B=45°,CKвисота. Чому дорівнює сторона \(AB\), якщо \(CK = 7\) см.
В Кут при вершині рівнобедреного трикутника дорівнює \(68\)°. Обчисліть кут між бічною стороною трикутника та бісектрисою, проведеною до основи.
Г У рівнобедреному трикутнику \(ABC\) сторона \(AC\) – основа, кут при основі дорівнює \(40\)°, \(BD\) – медіана. Знайдіть кути трикутника \(ABD\).
 
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.