Проаналізуйте інформацію та дайте відповідь на запитання.
Під час формування в учнів уміння представляти дані за допомогою лінійної діаграми вчителька запропонувала учням щодня о 8:00 протягом тижня записувати в зошиті показники температури повітря на вулиці. Після чого на уроці вчителька показала учням, як відобразити динаміку температурних змін у вигляді лінійної діаграми. З цією метою вчителька на прикладі рисунка на дощці ознайомила учнів з елементами лінійної діаграми й організувала індивідуальну роботу з побудови діаграми на основі зібраних кожним учнем даних.
Який з-поміж наведених методів НЕ використала вчителька в описаному фрагменті?
Під час формування в учнів уміння представляти дані за допомогою лінійної діаграми вчителька запропонувала учням щодня о 8:00 протягом тижня записувати в зошиті показники температури повітря на вулиці. Після чого на уроці вчителька показала учням, як відобразити динаміку температурних змін у вигляді лінійної діаграми. З цією метою вчителька на прикладі рисунка на дощці ознайомила учнів з елементами лінійної діаграми й організувала індивідуальну роботу з побудови діаграми на основі зібраних кожним учнем даних.
Який з-поміж наведених методів НЕ використала вчителька в описаному фрагменті?
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.