Проаналізуйте інформацію, яка містить виконані ученицею завдання І-ІV, i дайте відповідь на запитання.

Завдання І. Заповніть праву колонку таблиці, користуючись картосхемою «Державна належність українських земель у 1 пол. ХVІ ст.»
 
9.png
 
Відповідь учениці:
Держава  Українські землі у складі держави
Велике князівство Литовське Підляшшя, Волинь, Східне Поділля, Київщина
Корона Польська Галичина, Белзщина, Холмщина, Західне Поділля
Кримське ханство (як васал Османської імперії)  Крим, Північне Причорномор’я
Московське царство  Чернігово-Сіверщина
Завдання ІІ. Дайте визначення понять: «вотчина», «уділ», «снеми», «колективний сюзеренітет».

Відповідь учениці:

– вотчина – право приватної власності на землю, яку передавали у спадок від батька до сина;
– уділ (удільне князівство) – адміністративно-територіальна одиниця Русі, якою управляв князь, залежний від великого князя київського;
– снеми – з'їзди удільних князів Київської держави, які визнавали васальну залежність від великого князя київського;
– колективний сюзеренітет – спільне управління Київською державою найбільш сильними та авторитетними князями за доби феодальної роздробленості.

Завдання ІІІ. Розташуйте події в хронологічній послідовності.

А відкриття Васко да Гамою морського шляху до Індії
Б початок Селянської війни в Німеччині
В оприлюднення «95 тез» Мартіном Лютером
Г початок навколосвітньої подорожі Магеллана
Д відкриття Америки Колумбом
Є початок діяльності «Женевського Папи»

Відповідь учениці: 1Д, 2А, 3Г,4В, 5Б, 6Є.

Завдання IV. Про кого з історичних діячів ідеться в уривку джерела:

«...звелів влаштувати дім для друкування книг, а до того ж і дім для навчання дітей у своєму родовому славному місті Острозі...»?
 
09-history-teach-2024.png
Відповідь учениці: Б.

Якої помилки припустилася учениця, виконуючи завдання І-IV?
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.