Укажіть, які з наведених завдань НЕ відповідають вікові учнів початкових класів.

І. Складіть речення, у яких слова сірий, м'який, відвертати, свіжий уживалися б із різними значеннєвими відтінками (позитивним, нейтральним, негативним).

ІІ. Ви знаєте, що джерело – це не лише потік води. Доповніть речення, використавши слова з рамки. Поясніть лексичне значення слова джерело.

Сонце – джерело... . Книжка – джерело... . Овочі й фрукти – джерело... .

вітаміни    світло    знання   тепло

ІІІ. Запишіть слова у дві колонки: 1) повнозначні, 2) службові

Обрій, усе, не подумавши, аби, удень, прочитаний, алло, із, одначе, рясний, вона, лише, два, можна, але, навіть, немає, той, треба, доволі.

IV. Прочитайте. Поясніть лексичне значення виділених слів. Утворіть за зразком такі словосполучення, щоб виділені слова вживалися в них у прямому значенні. Що спільного в прямого й переносного значення слів?

Підошва гори, океан думок, гора яблук, швидкий розум, автобус повзе, двірники в машини, холодний погляд.

Зразок: хвіст потяга – хвіст білки.
 
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.