Проаналізуйте інформацію і надайте відповідь на запитання.

На уроці вчителька запропонувала учням закінчити розповідь про ведмедика:
 
«Йде ведмедик додому злий-злючий, навіть рюкзак на плечі не одягнув – за собою по траві тягне. Зустрічає його білочка й питає: "Ведмедику, що з тобою сталося, чого ти такий насуплений?" Ведмедик відповідає: "Та вчителька сьогодні мене не похвалила, всіх звірят похвалила, а мене ні". "А чому ж так сталося?" – запитує білочка...»

Проаналізувавши учнівські відповіді, учителька об'єднала дітей у три групи відповідно до їхніх позицій:

1 Ведмедик звинувачює інших у власній невдачі.
2 Ведмедик виправдовує себе (без звинувачення інших).
3. Ведмедик бере на себе відповідальність за невдачу.

На формування яких обов'язкових результатів навчання здобувачів освіти спрямовано наведене завдання?
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.