Проаналізуйте фрагмент плану-конспекту уроку й виконайте завдання 50-56 до нього.
Формат уроку: дистанційно.
Перебіг уроку
1. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.
Сторітелінг.
Знайомство дітей із героєм і його кімнатою. Підведення дітей до порівняння кімнати, у якій вони перебувають, з кімнатою героя.
Дослідження дитиною навколишнього середовища.
Обговорення питань: Чим відрізняються ваші кімнати? Чим схожі? Якої форми твоя кімната?
Пропозиція дітям виміряти зручним для них способом розмір кімнати, у якій вони перебувають під час уроку, результати зафіксувати в зошиті.
Ознайомлення з метою уроку.
Сьогодні ви навчитесь порівнювати об'єкти за їхніми вимірами, представленими в різних одиницях вимірювання довжини.
2. Актуалізація опорних знань і способів дії.
3. Формування нових знань і способів дії.
Робота з даними, які отримали діти.
Очікувано, що діти зібрали дані й представили їх різним способом: хтось виміряв довжину й ширину кімнати кроками, хтось лінійкою / рулеткою, хтось іншими предметами. Якщо всі представили інформацію однаково, то вчитель має представити свої дані в інший спосіб.
Обговорення з дітьми питання: Чи можна зараз визначити, чия кімната найбільша?
Підвести обговорення до думки: для того щоб порівняти дані, потрібно представити все в однакових одиницях вимірювання.
Висловити / підтримати пропозицію представити зібрані дані в метрах, оскільки розміри кімнати героя наведено в метрах.
Завдання 1.
Учитель допомагає учням, які виміряли розміри кімнати кроками або іншими предметами, перевести отримані дані в сантиметри; записує на віртуальній дошці й одночасно коментує процес переведення сантиметрів у метри на прикладі власної кімнати: довжина = 600 см = 6 м, ширина = 400 см = 4 м.
Діти самостійно представляють свої дані в метрах і називають виміри вчителю, який записує їхні відповіді на віртуальній дошці, вносить дані в Google Таблицю. Учні разом з учителем порівнюють отримані числа і визначають, розміри чиєї кімнати найбільш наближені до розмірів кімнати героя.
Формулювання правила порівняння іменованих чисел.
Щоб порівняти іменовані числа, треба перевести їх в однакові одиниці вимірювання й порівняти отримані результати.
Завдання 2 (із коментуванням).
Обведи найменше й найбільше число.
2 м 400 см 8 м 900 см
4. Формування вмінь і навичок.
Завдання 3.
Вибери з наведених варіантів можливу довжину телефона. Визнач, чи однаковими є довжина твого телефона порівняно з наведеною в завданні.
Перебіг уроку
1. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.
Сторітелінг.
Знайомство дітей із героєм і його кімнатою. Підведення дітей до порівняння кімнати, у якій вони перебувають, з кімнатою героя.
Дослідження дитиною навколишнього середовища.
Обговорення питань: Чим відрізняються ваші кімнати? Чим схожі? Якої форми твоя кімната?
Пропозиція дітям виміряти зручним для них способом розмір кімнати, у якій вони перебувають під час уроку, результати зафіксувати в зошиті.
Ознайомлення з метою уроку.
Сьогодні ви навчитесь порівнювати об'єкти за їхніми вимірами, представленими в різних одиницях вимірювання довжини.
2. Актуалізація опорних знань і способів дії.
3. Формування нових знань і способів дії.
Робота з даними, які отримали діти.
Очікувано, що діти зібрали дані й представили їх різним способом: хтось виміряв довжину й ширину кімнати кроками, хтось лінійкою / рулеткою, хтось іншими предметами. Якщо всі представили інформацію однаково, то вчитель має представити свої дані в інший спосіб.
Обговорення з дітьми питання: Чи можна зараз визначити, чия кімната найбільша?
Підвести обговорення до думки: для того щоб порівняти дані, потрібно представити все в однакових одиницях вимірювання.
Висловити / підтримати пропозицію представити зібрані дані в метрах, оскільки розміри кімнати героя наведено в метрах.
Завдання 1.
Учитель допомагає учням, які виміряли розміри кімнати кроками або іншими предметами, перевести отримані дані в сантиметри; записує на віртуальній дошці й одночасно коментує процес переведення сантиметрів у метри на прикладі власної кімнати: довжина = 600 см = 6 м, ширина = 400 см = 4 м.
Діти самостійно представляють свої дані в метрах і називають виміри вчителю, який записує їхні відповіді на віртуальній дошці, вносить дані в Google Таблицю. Учні разом з учителем порівнюють отримані числа і визначають, розміри чиєї кімнати найбільш наближені до розмірів кімнати героя.
Формулювання правила порівняння іменованих чисел.
Щоб порівняти іменовані числа, треба перевести їх в однакові одиниці вимірювання й порівняти отримані результати.
Завдання 2 (із коментуванням).
Обведи найменше й найбільше число.
2 м 400 см 8 м 900 см
4. Формування вмінь і навичок.
Завдання 3.
Вибери з наведених варіантів можливу довжину телефона. Визнач, чи однаковими є довжина твого телефона порівняно з наведеною в завданні.
100 см
80 см
2 м
16 см
Завдання 4.
Виконай перетворення іменованих чисел.
8 м 42 см = см
243 см = м см
10 м 24 см = см
Завдання 5.
Розв'яжи задачу.
Від дроту завдовжки 50 м відрізали кілька шматків по 6 м кожен. Яку найбільшу кількість таких шматків можна відрізати?
5. Підсумок уроку. Рефлексія.
80 см
2 м
16 см
Завдання 4.
Виконай перетворення іменованих чисел.
8 м 42 см = см
243 см = м см
10 м 24 см = см
Завдання 5.
Розв'яжи задачу.
Від дроту завдовжки 50 м відрізали кілька шматків по 6 м кожен. Яку найбільшу кількість таких шматків можна відрізати?
5. Підсумок уроку. Рефлексія.
\(50\). Для того щоб учитель міг успішно провести урок за наведеним фрагментом плану-конспекту, в учнів обов'язково мають бути сформовані всі зазначені вміння, ОКРІМ
\(51\). Яка з наведених послідовностей відображає порядок використання методів навчання у фрагменті плану-конспекту уроку?
\(52\). Який з наведених методів розвитку критичного мислення НЕдоцільно використовувати під час проведення 5-го етапу уроку?
\(53\). Для виконання Завдання 3 учневі потрібно застосувати всі наведені вміння, ОКРІМ
\(54\). Якою є тема уроку, наведеного у фрагменті плану-конспекту?
\(55\). Яке з наведених завдань НЕ відповідає темі уроку?
\(56\). Яке з наведених у фрагменті плану-конспекту уроку завдань НЕ відповідає етапу уроку, під час якого його запропоновано розв'язати?
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.