Уважно прочитайте наведені нижче тексти (цифри зліва позначають номери абзаців) і виконайте завдання 58-66 до них
\(1\). Рисунком 1 можна доповнити всі тексти, ОКРІМ
\(2\). У жодному з текстів НЕ йдеться про заборону
\(3\). Зважаючи на міркування Олександра Тодорчука (абзац 17 тексту Г), можна припустити, що автори тексту В згадують у своєму матеріалі про позицію співачки Джамали щодо виробів із хутра для того, щоб
\(4\). Інформацію з текстів Б, В, Г можна застосувати для всього наведеного, ОКРІМ
\(5\). Перенесення в Україну іноземного хутряного виробництва відбувається через те, що
\(6\). У жодному тексті НЕМАЄ згадки про участь у зоозахисному русі України
\(7\). Говорячи про один з напрямів роботи UAnimals, Олександр Тодорчук використовує своєрідний термін «криваве жлобство» (текст Г). Запропонуйте цьому терміну визначення, у якому зафіксуйте щонайменше дві характерні ознаки відповідного явища.
(2-3 речення)
(2-3 речення)
\(8\). Основою кожного рекламного повідомлення є мовні засоби й прийоми, які поряд з візуальним оформленням забезпечують необхідний, часто маніпулятивний вплив на свідомість споживача. Наведіть два найпоказовіші, на Вашу думку, приклади мовних чи візуальних засобів (прийомів), використаних у тексті А, які дають підстави вважати його маніпулятивним. Коротко поясніть кожен зі своїх прикладів
(3-4 речення)
(3-4 речення)
\(9\). Розгляньте таблицю, у якій схарактеризовано тексти А, Б, В та Г за низкою їхніх змістових і формальних ознак.
Які з-поміж ознак, на Вашу думку, визначено НЕПРАВИЛЬНО стосовно того чи того тексту? Укажіть щонайменше дві ознаки у форматі: «Неправильно визначено ознаку №... щодо тексту...», обґрунтувавши кожну зі своїх позицій.
(4-5 речень)
(4-5 речень)
Джерела:
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.