Поєднайте виділені фрагменти простих і складних речень за подібністю синтаксичного значення. Зразок такого поєднання показано на схемі.
Просте речення: | Складне речення: | ||
1 | Десь із рік тому я поїхав до Старобільська навчатися комп’ютерного дизайну. | А | Я постійно намагаюся підвищувати власну майстерність, аби не пасти задніх у своїй галузі. |
2 | Незважаючи на труднощі, намагався опанувати складний матеріал. | Б | Хай як інформаційні технології роблять інакшим наше життя, замінити ними живе спілкування під час навчання неможливо. |
3 | Через пандемію COVID-19 продовжив навчання самостійно. | В | Іноді найбільші прориви в дослідженні будь-чого стаються несподівано, адже ніколи не передбачиш сприятливого для цього збігу обставин. |
4 | Як відомо, за розуміння основ предмета опановувати щось самостійно доволі легко. | Г | Якщо брати до уваги лише позитивні результати власної діяльності, можна не боятися труднощів на шляху до мети. |
Д | Закономірно не знати того, що тобі раніше не траплялося. |
1.
2.
3.
4.
Джерела:
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.