Поєднайте виділені фрагменти простих (1–4) і складних (А – Д) речень за подібністю синтаксичного значення. Зразок такого поєднання показано на схемі.
1 | Із багатьох джерел зараз можна дізнатися про доцільність переходу на здорове харчування. | А | Під час карантину виникає бажання піти до крамниці, аби поповнити домашні запаси сухариків, печива чи інших смаколиків. |
2 | У вашому щоденному меню завжди мають бути горіхи, фрукти чи сухарі з цільного зерна. | Б | Різноманітні опитування свідчать, що споживання шкідливої їжі останнім часом зросло щонайменше втричі. |
3 | Для збагачення раціону корисними стравами готуйте фруктові желе, пастилу, вівсяне печиво з насінням, сирні запіканки. | В | Один такий «перекус» може становити половину норми спожитих калорій, що ми отримуємо з повноцінного обіду. |
4 | За наявності приготованих удома солодощів однозначно збережете здоров’я та не витрачатимете зайвих коштів на смаколики з магазину. | Г | Не можна їсти й одночасно дивитися телевізор чи сидіти за комп’ютером, адже тоді ми втрачаємо смак їжі й пропускаємо момент насичення. |
Д | Якщо ви почали перекус із сухариків, чипсів чи великої пачки печива, то можете з’їсти багато зайвого. |
1.
2.
3.
4.
Варіанти відповідей:
А
Б
В
Г
Д
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.