Поєднайте виділені фрагменти простих (1–4) і складних (А – Д) речень за подібністю синтаксичного значення. Зразок такого поєднання показано на схемі.
 
image.jpg
 
1 Із багатьох джерел зараз можна дізнатися про доцільність переходу на здорове харчування. А Під час карантину виникає бажання піти до крамниці, аби поповнити домашні запаси сухариків, печива чи інших смаколиків.
2 У вашому щоденному меню завжди мають бути горіхи, фрукти чи сухарі з цільного зерна. Б Різноманітні опитування свідчать, що споживання шкідливої їжі останнім часом зросло щонайменше втричі.
3 Для збагачення раціону корисними стравами готуйте фруктові желе, пастилу, вівсяне печиво з насінням, сирні запіканки. В Один такий «перекус» може становити половину норми спожитих калорій, що ми отримуємо з повноцінного обіду.
4 За наявності приготованих удома солодощів однозначно збережете здоров’я та не витрачатимете зайвих коштів на смаколики з магазину. Г Не можна їсти й одночасно дивитися телевізор чи сидіти за комп’ютером, адже тоді ми втрачаємо смак їжі й пропускаємо момент насичення.
    Д Якщо ви почали перекус із сухариків, чипсів чи великої пачки печива, то можете з’їсти багато зайвого.
 
1.
2.
3.
4.
Варіанти відповідей:
А
Б
В
Г
Д
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.