Проаналізуйте прозовий твір і виконайте завдання 21–25 до нього
 
Жайворонки

Ще в давні часи, коли черепахи в орлів літати вчилися, молодий Жайворонок сидів недалеко від того місця, де одна зі згаданих черепах, за розповіддю мудрого Езопа, своє літання щасливо з великим шумом та грюком скінчила на камені. Жайворонок злякався і, тремтячи всім тілом, дістався до свого батька.
— Батечку! Біля тієї гори, мабуть, сів орел, про якого ти мені розповідав колись, що то найстрашніша й найсильніша з усіх птиця...
— А чому тобі так здалося, синку? – спитав старий.
— Батечку! Коли він сідав, я такої швидкості, шуму і грому ніколи ще не бачив.
— Коханий мій синку, – сказав старий, – ти маєш молоденький розумець. Знай, друже мій, і завжди співай отаку пісеньку:

Не той орел, що високо літає,
А той, що легко сідає...

Сила: Багато хто не за призначенням починає велике діло, та погано кінчає. Всякій справі є печаттю добрий намір і кінець.

Григорій Сковорода
 
\(21\). За жанром наведений твір є
 
\(22\). Авторові належить також твір, у якому є ключові слова
 
\(23\). На могилі автора викарбовано напис
 
\(24\). Провідний художній засіб твору –
 
\(25\). Ідею твору найкраще відображено в прислів’ї
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.