Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Арифметичний корінь та його властивості | У розділі подані базові означення з теми теми «Арифметичний корінь і його властивості». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайти значення виразу (основна властивість кореня) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Спростити ірраціональний вираз і знайти значення, використовуючи властивість піднесення ірраціонального виразу до заданого степеня. |
2. | Знайти значення виразу (добуток ірраціональних виразів) | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Спростити ірраціональний вираз і знайти значення, використовуючи властивості добутку і частки ірраціональних виразів. |
3. | Спростити вираз | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Завдання на спрощення ірраціонального виразу |
4. | Визначити вид числа | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Серед поданих чисел знайти раціональне. |
5. | Належність числа проміжку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Визначити, якому проміжку належить задане число. |
6. | Знайти значення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Спростити вираз і знайти значення. |
7. | Визначте з заданої формули невідоме | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із заданої формули визначити невідому величину. |
8. | Поставте у відповідність тотожно рівний вираз | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Поставте у відповідність заданому виразу тотожно рівний йому. |
9. | Властивості арифметичного кореня. | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Спираючись на властивості арифметичного кореня, встановити відповідність між виразом і тотожно рівним йому. |
10. | Встановити відповідність | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Встановити відповідність між заданим виразом і тотожно рівним йому, використовуючи означення степеневого виразу з дійсним показником. |
11. | Тотожні вирази | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Завдання ЗНО. Встановити відповідність між виразом і тотожно рівним йому, використовуючи властивості добутку та частки ірраціональних виразів. |
12. | Властивість коренів | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Завдання ЗНО. Використовуючи властивості арифметичного кореня, встановити відповідність між тотожно рівними виразами. |
13. | Звільнитись від ірраціональності у знаменнику | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання за формою наближені до завдань ЗНО. Звільнитись від ірраціональності в знаменнику заданого виразу, використовуючи властивості кореня. |
14. | Звільнитись від ірраціональнотсі у знаменнику (формула різниці квадратів) | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання за формою наближені до завдань ЗНО. Звільнитись від ірраціональності у знаменнику заданого виразу, використовуючи формули скороченого множення. |
15. | Спростити ірраціональний вираз якщо x > 0 | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання наближені до завдань ЗНО. Спростити ірраціональний вираз. |
16. | Спростити вираз | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання за формою наближені до завдань ЗНО. Спростити ірраціональний вираз, використовуючи поняття подібних доданків. |
17. | Спростити вираз | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання за формою наближені до завдань ЗНО. Спростити ірраціональний вираз, використовуючи властивості кореня. |
18. | Спростити і знайти значення | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання за формою наближені до завдань ЗНО. Спростити ірраціональний вираз і знайти його значення для заданих значень невідомого. |
19. | Обчисліть значення виразу | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завданняза формою наближені до завдань ЗНО. Спростити ірраціональний вираз і знайти його значення для заданих значень невідомих, використовуючи формули скороченного множення. |
20. | Знайдіть значення виразу | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання за формою наближені до завдань ЗНО. Спростити ірраціональний вираз і знайти його значення для заданих значень невідомих використовуючи основну властивість дробу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Спростити вираз | Інший | легке | 1Б. | Завдання наближені до завдань ЗНО. Спростити ірраціональний вираз |
2. | Звільнитись від ірраціональності у знаменнику | Інший | середнє | 1Б. | Завдання наближені до завдань ЗНО. Звільнитись від ірраціональності у знаменнику заданого виразу. |
3. | Спрости вираз | Інший | важке | 1Б. | Завдання наближені до завдань ЗНО. Спростити ірраціональний вираз |
4. | Спростити вираз і знайти значення | Інший | середнє | 2Б. | Завдання наближені до завдань ЗНО. Спростити ірраціональний вираз і знайти його значення для заданих значень невідомих. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Арифметичний корінь і його властивості» | 00:45:00 | середнє | 9Б. | Тренування спонукає до закріплення знань з даної теми. Тренування з теми «Арифметичний корін і його властивості» |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Арифметичний корінь і його властивості» | 00:45:00 | важке | 11Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння по темі «Арифметичний корінь і його властивості» . |
2. | Перевірочна робота з теми «Арифметичний корінь і його властивості» | 00:45:00 | важке | 12Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання учнів по темі «Арифметичний корінь і його властивості» |