Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Перетворення добутків тригонометричних функцій в суми |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Формули | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевіряється знання формул. |
2. | Рівність | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Використовується формула, щоб визначити рівність помилкову або правильну. |
3. | Перетворення добутку в суму | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Застосування формули перетворення добутку в суму |
4. | Перетворення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Для перетворення необхідно скористатися формулою: перетворення добутку в суму. |
5. | Перетворення добутку в суму (синус) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Перетворення добутку в суму. |
6. | Перетворення виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Перетворити вираз, використовуючи формулу перетворення добутку в суму. |
7. | Обчислення значення виразу | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Для виконання цього завдання необхідно скористатися двома формулами. |
8. | Спрощення виразу | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Спростити вираз. Використовується дві тригонометричні формули. |
9. | Використання тригонометричних формул | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Для виконання завдання застосовується три формули. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Перетворення добутків тригонометричних функцій в суми» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Перевіряються знання формул: перетворення добутку тригонометричних функцій в суму. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Перетворення добутків тригонометричних функцій в суми» | 00:20:00 | середнє | 16Б. | Використовуються формули синуса і косинуса. |
2. | Перевірочна робота з теми «Перетворення добутків тригонометричних функцій в суми» | 00:50:00 | важке | 13Б. | Перетворення добутку тригонометричних функцій в суму. Включені два творчих завдання. |