Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Перехід до нової основи логарифма Формула переходу від однієї основи до іншої

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Формула переходу до іншої основи 1 вид - рецептивний легке 1Б. Відтворення формули переходу до іншої основи
2. Формула переходу до третьої основи 1 вид - рецептивний легке 1Б. Відтворення формули переходу до третьої основи
3. Числове значення виразу (сума) 2 вид - інтерпретація легке 3Б. Обчислення числового значення виразу. Застосування oзначення логарифма. Сума логарифмів
4. Буквені вирази (дріб) 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Знаходження значення виразу
5. Логарифмічне рівняння (квадратне) 3 вид - аналіз важке 7Б. Розв'язування логарифмічного рівняння із застосуванням переходу до нової основи
6. Логарифмічне рівняння (дріб) 3 вид - аналіз важке 7Б. Розв'язування логарифмічного рівняння з використанням переходу до нової основи

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Перехід до нової основи» 00:07:00 середнє 10Б. Завдання на знаходження значення буквеного виразу (дріб); розв'язування логарифмічного рівняння (квадратне)

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Перехід до нової основи» 00:12:00 легке 13Б. Завдання на обчислення числового значення виразу, застосування означення логарифма, сума логарифмів; знаходження значення виразу; розв'язування логарифмічного рівняння
2. Перевірна робота з теми «Перехід но нової основи» 00:20:00 середнє 25Б. Завдання на обчислення числового значення виразу, застосування означення логарифма, різниця логарифмів; розв'язування логарифмічного рівняння (теорема Вієта); розв'язування логарифмічного рівняння (невідома основа)