Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій Алгоритм розв'язання задачі за складанням раціонального рівняння як математичної моделі реальних ситуацій.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Завдання на складання рівняння 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Розв'язання задачі за допомогою дрібного рівняння, заповнення таблиці.
2. Задача на спільну роботу (наповнення басейну) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Розв'язання задачі на спільну роботу (наповнення басейну) за допомогою дрібного рівняння.
3. Задача на спільну роботу 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Розв'язання задачі на спільну роботу за допомогою дрібного рівняння.
4. Задача на рух 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Розв'язання задачі на рух за допомогою дрібного рівняння.
5. Задача на визначення часу спільної роботи 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначення часу спільної роботи, якщо відомий час кожного учасника (без складання рівняння).
6. Задача на визначення часу спільної роботи — часу зустрічі 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Визначення часу спільної роботи, якщо відомо час кожного учасника (без складання рівняння).
7. Задача на спільну роботу, в'язання 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Визначення часу роботи одного учасника, якщо відомо час роботи іншого і загальний час роботи (один в'яже, інший розпускає).
8. Задача на спільну роботу, наповнення резервуара трубами 3 вид - аналіз важке 4Б. Визначення часу роботи однієї труби, якщо відома різниця часу обох труб та їх загальний час роботи.
9. Задача на спільну роботу, наповнення та спорожнення ванни 3 вид - аналіз важке 5Б. Визначення часу наповнення і спорожнення ванни, якщо дана їх різниця і час спільної роботи обох кранів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Задача на заплановану і фактичну кількість машин Інший важке 4Б. Визначення фактичної та запланованої кількості машин, якщо відома різниця вантажопідйомності та маса всього вантажу.
2. Задача на рух, швидкість човна у стоячій воді Інший важке 4Б. Визначення швидкості човна у стоячій воді, якщо відомо загальний час, швидкість течії та відстань.
3. Задача на рух, початкова швидкість поїзда Інший важке 4Б. Визначення первісної швидкості поїзда, якщо відомо відстань і різниця у часі.
4. Задача на заплановану і фактичну кількість днів Інший важке 4Б. Визначення фактичної кількості робочих днів, якщо відомий весь обсяг робіт і різниця у продуктивності та кількості днів.
5. Задача на спільну роботу, рільники Інший важке 4Б. Визначення часу роботи одного рільника, якщо відома різниця часів обох землеробів і час їх спільної роботи.
6. Задача на спільну роботу (землероби) Інший важке 4Б. Визначення часу роботи одного землероба, якщо відома різниця часу обох землеробів та час їхньої спільної роботи.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Задача на рух, швидкість Інший важке 4Б. Обчислення швидкості моторного човна, якщо відомі відстань, різниця швидкостей і різниця в часі.
2. Задача на визначення часу спільної роботи (прополювання) Інший середнє 3Б. Визначення часу спільної роботи, якщо відомий час кожного (без складання рівняння).
3. Задача на спільну роботу, столярна майстерня Інший важке 4Б. Визначення часу роботи одного зі столярів, якщо відома різниця часу обох столярів і загальний час їх роботи.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій» 00:30:00 середнє 12Б. Складання рівняння, заповнення таблиці, задачі на спільну роботу.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій» 00:30:00 середнє 11Б. Задачі на рух і спільну роботу.
2. Перевірочна робота з теми «Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій» 00:40:00 середнє 15Б. Складання і розв'язання рівнянь. Задачі на рух і спільну роботу.