Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Координатна пряма | Дається поняття координатної прямої, координат точок, поняття числових проміжків. До кожного випадку пропонується малюнок. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відстань між точками на координатній прямій | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначається відстань між точками на координатній прямій і координати середини відрізка. |
2. | Належність точок інтервалу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Пропонується визначити належність точок заданому інтервалу на координатній прямій |
3. | Геометрична модель проміжку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Пропонується обрати геометричну модель, відповідну даному числовому проміжку. |
4. | Обери числовий проміжок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | У вправі потрібно обрати числовий проміжок, що відповідає даній аналітичній моделі. |
5. | Кількість цілих чисел у проміжку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначається кількість цілих чисел у проміжку. |
6. | Існування цілих чисел у проміжку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | У вправі визначається відповідь на питання: "Чи існують цілі числа в проміжку?". |
7. | Окіл точки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Використовуючи визначення околу точки, записується окіл даної точки даного радіуса. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення точки та її околу | Інший | важке | 4Б. | У завданні визначаються точки і їх окілі, якщо дано інтервал. |
2. | Координати точок, що ділять відрізок на частини | Інший | важке | 4Б. | Визначаються координати точок, що ділять відрізок на три рівні частини. |
3. | Визначення координат точок рішенням рівняння | Інший | важке | 16Б. | У завданні визначаються координати точок, рішенням рівняння. Згідно з умовою задачі, використовуючи поняття відстані між точками, складаємо рівняння. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Найбільше або найменше ціле число в проміжку | Інший | середнє | 2Б. | Визначається найбільше або найменше ціле число в проміжку. |
2. | Визначення координат точок, що ділять відрізок на частини | Інший | важке | 6Б. | Визначаються координати точок, що ділять відрізок на чотири рівні частини. |
3. | Визнач координати точок | Інший | легке | 6Б. | За малюнком визначаються координати точок. |
4. | Позначення числового проміжку | Інший | легке | 1Б. | Пропонується за назвою числового проміжку записати його позначення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Координатна пряма» | 00:10:00 | легке | 5Б. | Пропонується визначити відстань між точками на координатній прямій і знайти координати середини відрізка, визначити належність точок заданому інтервалу на координатній прямій. Пропонується обрати геометричну модель, відповідну даному числовому проміжку або вибрати числовий проміжок, що відповідає даній аналітичній моделі. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Координатна пряма» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Пропонується за назвою числового проміжку записати його позначення, визначити кількість цілих чисел у проміжку, відповісти на питання: "Чи існують цілі числа в проміжку?", записати окіл даної точки даного радіуса. |
2. | Перевірочна робота з теми «Координатна пряма» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Пропонується по малюнку визначити координати точок, за назвою числового проміжку записати його позначення, визначити найбільше або найменше ціле число в проміжку, визначити координати точок, що ділять відрізок на чотири рівні частини. |