Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Розв'язання задач за допомогою систем рівнянь

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Перехід від математичної моделі до словесної 1 вид - рецептивний легке 1Б. Перехід від математичної моделі до словесної
2. Складання словесної моделі (числа) 1 вид - рецептивний легке 1Б. Складання словесної моделі
3. Перехід від математичної моделі до словесної 1 вид - рецептивний легке 1Б. Складання словесної моделі за математичною
4. Складання математичної моделі за словесною (прямокутний трикутник) 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Складання математичної моделі за словесною
5. Перехід від словесної моделі до математичної (прямокутник) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Складання математичної моделі
6. Перехід від словесної моделі до математичної (на рух) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Перехід від словесної моделі до математичної, утворення системи для розв'язання задачі
7. Утворення системи рівнянь (школа) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Утворити систему рівнянь

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Розв'язання текстової задачі (глядацький зал) Інший важке 8Б. Розв'язання текстової задачі
2. Розв'язання текстової задачі (числа) Інший важке 7Б. Розв'язання текстової задачі
3. Розв'язання текстової задачі (на роботу) Інший важке 9Б. Розв'язання текстової задачі на роботу

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Від словесної моделі до математичної (діагональ прямокутника) Інший середнє 3Б. Складання математичної моделі за словесною
2. Перехід від математичної моделі до словесної (два числа) Інший легке 1Б. Перехід від математичної моделі до словесної
3. Складання словесної моделі з математичної (яблуні і груші) Інший легке 1Б. Складання словесної моделі з математичної

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Системи рівнянь, як математичні моделі реальних ситуацій» 00:25:00 середнє 11Б.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Системи рівнянь, як математичні моделі реальних ситуацій» 00:25:00 середнє 13Б. Завдання на перехід від математичної моделі до словесної (два числа); перехід від словесної моделі до математичної, утворення системи для розв'язання завдання (на рух); розв'язання текстового завдання (глядацький зал)
2. Перевірочна робота з теми «Системи рівнянь, як математичні моделі реальних ситуацій» 00:25:00 середнє 13Б. Завдання на складання словесної моделі із математичної (яблуні і груші); від словесної моделі до математичної (діагональ прямокутника).