Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Розв'язання задач за допомогою систем рівнянь

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Перехід від математичної моделі до словесної 1 вид - рецептивний легке 1Б. Перехід від математичної моделі до словесної
2. Складання словесної моделі (числа) 1 вид - рецептивний легке 1Б. Складання словесної моделі
3. Перехід від математичної моделі до словесної 1 вид - рецептивний легке 1Б. Складання словесної моделі за математичною
4. Складання математичної моделі за словесною (прямокутний трикутник) 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Складання математичної моделі за словесною
5. Перехід від словесної моделі до математичної (прямокутник) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Складання математичної моделі
6. Перехід від словесної моделі до математичної (на рух) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Перехід від словесної моделі до математичної, утворення системи для розв'язання задачі
7. Утворення системи рівнянь (школа) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Утворити систему рівнянь
8. Розв'язання текстової задачі (глядацький зал) 3 вид - аналіз важке 8Б. Розв'язання текстової задачі
9. Розв'язання текстової задачі (числа) 3 вид - аналіз важке 7Б. Розв'язання текстової задачі
10. Розв'язання текстової задачі (на роботу) 3 вид - аналіз важке 9Б. Розв'язання текстової задачі на роботу

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Системи рівнянь, як математичні моделі реальних ситуацій» 00:25:00 середнє 11Б.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Системи рівнянь, як математичні моделі реальних ситуацій» 00:25:00 середнє 13Б. Завдання на перехід від математичної моделі до словесної (два числа); перехід від словесної моделі до математичної, утворення системи для розв'язання завдання (на рух); розв'язання текстового завдання (глядацький зал)
2. Перевірочна робота з теми «Системи рівнянь, як математичні моделі реальних ситуацій» 00:25:00 середнє 13Б. Завдання на складання словесної моделі із математичної (яблуні і груші); від словесної моделі до математичної (діагональ прямокутника).