Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Інструкція для учителя |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування за ІІ семестр з алгебра для 7 класу | 00:45:00 | середнє | 29Б. | Завдання з тем "Лінійна функція та її графік", "Лінійні рівняння з однією і двома змінними", "Системи лінійних рівнянь з двома змінними", " Математичні моделі та їх види". |
2. | Тренування за ІІ семестр з алгебра для 8 класу | 00:45:00 | середнє | 28Б. | Завдання перевірочної роботи за ІІ семестр побудовані для перевірки компетенцій учнів 8 класу по темам: арифметичний квадратний корінь та його властивості і квадратні рівняння. Завдання розташовані з збільшенням рівня складності і дозволяють перевірити засвоєння учнями вмінь знаходити значення арифметичних виразів, розв'язування ірраціональних і квадратних рівнянь, використовувати властивості ірраціональної функції, вміння використовувати підстановку при розв'язуванні рівнянь, та розв'язувати текстові задачі за допомогою квадратних рівнянь. |
3. | Тренування за ІІ семестр з алгебра для 9 класу | 00:45:00 | середнє | 52Б. | В роботі запропоновані базові задачі навчального матеріалу за ІІ семестр по темам:системи рівнянь, як математична модель прикладної задачі, числові послідовності і елементи комбінаторики, статистики та теорії імовірностей. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота за ІІ семестр з алгебра для 7 класу | 00:45:00 | середнє | 32,5Б. | Завдання з тем "Лінійна функція та її графік", "Лінійні рівняння з однією і двома змінними", "Системи лінійних рівнянь з двома змінними", " Математичні моделі та їх види". |
2. | Діагностична робота за ІІ семестр з алгебра для 8 класу | 00:45:00 | середнє | 35Б. | Завдання перевірочної роботи за ІІ семестр побудовані для перевірки компетенцій учнів 8 класу по темам: арифметичний квадратний корінь та його властивості і квадратні рівняння. Завдання розташовані з збільшенням рівня складності і дозволяють перевірити засвоєння учнями вмінь знаходити значення арифметичних виразів, розв'язування ірраціональних і квадратних рівнянь, використовувати властивості ірраціональної функції, вміння використовувати підстановку при розв'язуванні рівнянь, та розв'язувати текстові задачі за допомогою квадратних рівнянь. |
3. | Діагностична робота за ІІ семестр з алгебра для 9 класу | 00:45:00 | середнє | 42Б. | В роботі запропоновані базові задачі навчального матеріалу за ІІ семестр по темам:системи рівнянь, як математична модель прикладної задачі, числові послідовності і елементи комбінаторики, статистики та теорії імовірностей. |