Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Забезпечення безперервності існування видів у часі. Особливості нестатевої форми розмноження | Представлено теоретичні відомості про забезпечення безперервності існування видів у часі та особливості нестатевої форми розмноження. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що називається репродукцією | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається репродукцією, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення характеристики нестатевої форми розмноження | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити характеристику нестатевої форми розмноження, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Визначення видів нестатевої форми розмноження | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити види нестатевої форми розмноження, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Реалізація спадкової інформації на молекулярному рівні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яким чином відбувається реалізація спадкової інформації на молекулярному рівні. |
5. | Реалізація спадкової інформації на клітинному рівні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яким чином відбувається реалізація спадкової інформації на клітинному рівні. |
6. | Реалізація спадкової інформації на організмовому рівні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яким чином відбувається реалізація спадкової інформації на організмовому рівні. |
7. | Визначення відповідності між характеристикою і рівнем реалізації спадкової інформації | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно визначити відповідність між характеристикою і рівнем реалізації спадкової інформації. |
8. | Визначення особливостей поділу навпіл, як нестатевої форми розмноження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості поділу навпіл, як нестатевої форми розмноження. |
9. | Визначення особливостей множинного поділу, як нестатевої форми розмноження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості множинного поділу, як нестатевої форми розмноження. |
10. | Визначення особливостей брунькування, як нестатевої форми розмноження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості брунькування, як нестатевої форми розмноження. |
11. | Визначення особливостей спороутворення, як нестатевої форми розмноження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості спороутворення, як нестатевої форми розмноження. |
12. | Визначення особливостей фрагментації, як нестатевої форми розмноження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості фрагментації, як нестатевої форми розмноження. |
13. | Визначення особливостей вегетативного розмноження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості вегетативного розмноження, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення прикладів та характеристики організмів, що розмножуються поділом навпіл | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити приклади та характеристика організмів, що розмножуються поділом навпіл. |
2. | Визначення прикладів та характеристики організмів, що розмножуються множинним поділом | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити приклади та характеристику організмів, що розмножуються множинним поділом. |
3. | Визначення прикладів та характеристики організмів, що розмножуються брунькуванням | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити приклади та характеристику організмів, що розмножуються брунькуванням. |
4. | Визначення прикладів та характеристики організмів, що розмножуються спороутворенням | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити приклади та характеристику організмів, що розмножуються спороутворенням. |
5. | Визначення прикладів та характеристики організмів, що розмножуються фрагментацією | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити приклади та характеристику організмів, що розмножуються фрагментацією. |
6. | Визначення форму нестатевого розмноження за характеристикою | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити форму нестатевого розмноження за характеристикою. |
7. | Відповідність між характеристикою і формою нестатевого розмноження організмів | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і формою нестатевого розмноження організмів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що називається розмноженням | Інший | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається розмноженням, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення рівня реалізації спадкової інформації за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити рівень реалізації спадкової інформації за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Визначення особливостей шизогонії, як нестатевої форми розмноження | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості шизогонії, як нестатевої форми розмноження. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування по темі «Репродукція. Нестатеве розмноження» | 00:30:00 | середнє | 17Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Нестатеве розмноження». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота по темі «Репродукція. Нестатеве розмноження» | 00:35:00 | середнє | 18Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Нестатеве розмноження». |
2. | Перевірна робота по темі «Репродукція. Нестатеве розмноження» | 00:30:00 | середнє | 18Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Нестатеве розмноження». |