Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Особливості наземно-повітряного середовища існування Представлено теоретичні відомості про особливості наземно-повітряного середовища існування.
2. Причина різноманітності екологічних форм аеробіонтів Представлено теоретичні відомості про причини різноманітності екологічних форм аеробіонтів.
3. Чому повітря є екологічним чинником для наземних організмів Представлено теоретичні відомості, чому повітря є екологічним чинником для наземних організмів.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення особливостей наземно-повітряного середовища існування 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити особливості наземно-повітряного середовища існування, обравши із запропонованих варіантів.
2. Які організми називаються аеробіонтами? 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити, які організми називаються аеробіонтами, обравши із запропонованих варіантів.
3. Що називається анемохорією 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Необхідно визначити, що називається анемохорією, обравши із запропонованих варіантів.
4. Визначення лімітуючих ресурсів наземно-повітряного середовища існування 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити лімітуючі ресурси наземно-повітряного середовища існування, обравши із запропонованих варіантів.
5. Визначення складу повітря 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити кількісний та якісний склад повітря, обравши із запропонованих варіантів.
6. Характеристика світлового режиму у наземно-повітряному середовищі 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику світлового режиму у наземно-повітряному середовищі, обравши із запропонованих варіантів.
7. Які організми називаються анаеробними? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, які організми називаються анаеробними, обравши із запропонованих варіантів.
8. Які організми називаються аеробними? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, які організми називаються аеробними, обравши із запропонованих варіантів.
9. Приклади анаеробних організмів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити приклади анаеробних організмів, обравши із запропонованих варіантів.
10. Приклади аеробних організмів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити приклади аеробних організмів, обравши із запропонованих варіантів.
11. Характеристика термофілів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику термофілів, обравши із запропонованих варіантів.
12. Характеристика кріофілів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику кріофілів, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення термофільних або кріофільних організмів за характеристикою Інший середнє 2Б. Необхідно визначити термофільні або кріофільні організми за характеристикою.
2. Приклади організмів, які належать до термофілів Інший середнє 2Б. Необхідно визначити приклади організмів, які належать до термофілів, обравши із запропонованих варіантів.
3. Приклади організмів, які належать до кріофілів Інший середнє 2Б. Необхідно визначити приклади організмів, які належать до ткріофілів, обравши із запропонованих варіантів.
4. Відповідність між прикладами організмів та приналежністю до термофілів або кріофілів Інший середнє 4Б. Необхідно встановити відповідність між прикладами організмів та приналежністю до термофілів або кріофілів.
5. Характеристика і приклади організмів-гігрофілів Інший важке 4Б. Необхідно визначити характеристику і приклади організмів, які належать до гігрофілів, обравши із запропонованих варіантів.
6. Характеристика і приклади організмів-ксерофілів Інший важке 4Б. Необхідно визначити характеристику і приклади організмів, які належать до ксерофілів, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Відповідність між характеристикою і приналежністю організмів до аеробів або анаеробів Інший середнє 2Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і приналежністю організмів до аеробів або анаеробів.
2. Приналежність організмів до аеробів та анаеробів Інший середнє 3Б. Необхідно встановити приналежність організмів до аеробів або анаеробів.
3. Визначення різновиду аеробіонтів за відношенням до вологості за характеристикою Інший важке 4Б. Необхідно визначити різновид аеробіонтів за відношенням до вологості за характеристикою, та обрати приклади таких організмів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування по темі «Наземно-повітряне середовище існування» 00:30:00 середнє 14Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Наземно-повітряне середовище існування».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота по темі «Наземно-повітряне середовище існування» 00:35:00 середнє 16Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Наземно-повітряне середовище існування».
2. Перевірна робота по темі «Наземно-повітряне середовище існування» 00:30:00 середнє 18Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Наземно-повітряне середовище існування».