Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Особливості наземно-повітряного середовища існування | Представлено теоретичні відомості про особливості наземно-повітряного середовища існування. |
2. | Причина різноманітності екологічних форм аеробіонтів | Представлено теоретичні відомості про причини різноманітності екологічних форм аеробіонтів. |
3. | Чому повітря є екологічним чинником для наземних організмів | Представлено теоретичні відомості, чому повітря є екологічним чинником для наземних організмів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення особливостей наземно-повітряного середовища існування | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити особливості наземно-повітряного середовища існування, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Які організми називаються аеробіонтами? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, які організми називаються аеробіонтами, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Що називається анемохорією | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Необхідно визначити, що називається анемохорією, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Визначення лімітуючих ресурсів наземно-повітряного середовища існування | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити лімітуючі ресурси наземно-повітряного середовища існування, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Визначення складу повітря | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити кількісний та якісний склад повітря, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Характеристика світлового режиму у наземно-повітряному середовищі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику світлового режиму у наземно-повітряному середовищі, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Які організми називаються анаеробними? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, які організми називаються анаеробними, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Які організми називаються аеробними? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, які організми називаються аеробними, обравши із запропонованих варіантів. |
9. | Приклади анаеробних організмів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити приклади анаеробних організмів, обравши із запропонованих варіантів. |
10. | Приклади аеробних організмів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити приклади аеробних організмів, обравши із запропонованих варіантів. |
11. | Характеристика термофілів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику термофілів, обравши із запропонованих варіантів. |
12. | Характеристика кріофілів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику кріофілів, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення термофільних або кріофільних організмів за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити термофільні або кріофільні організми за характеристикою. |
2. | Приклади організмів, які належать до термофілів | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити приклади організмів, які належать до термофілів, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Приклади організмів, які належать до кріофілів | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити приклади організмів, які належать до ткріофілів, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Відповідність між прикладами організмів та приналежністю до термофілів або кріофілів | Інший | середнє | 4Б. | Необхідно встановити відповідність між прикладами організмів та приналежністю до термофілів або кріофілів. |
5. | Характеристика і приклади організмів-гігрофілів | Інший | важке | 4Б. | Необхідно визначити характеристику і приклади організмів, які належать до гігрофілів, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Характеристика і приклади організмів-ксерофілів | Інший | важке | 4Б. | Необхідно визначити характеристику і приклади організмів, які належать до ксерофілів, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відповідність між характеристикою і приналежністю організмів до аеробів або анаеробів | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і приналежністю організмів до аеробів або анаеробів. |
2. | Приналежність організмів до аеробів та анаеробів | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно встановити приналежність організмів до аеробів або анаеробів. |
3. | Визначення різновиду аеробіонтів за відношенням до вологості за характеристикою | Інший | важке | 4Б. | Необхідно визначити різновид аеробіонтів за відношенням до вологості за характеристикою, та обрати приклади таких організмів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування по темі «Наземно-повітряне середовище існування» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Наземно-повітряне середовище існування». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота по темі «Наземно-повітряне середовище існування» | 00:35:00 | середнє | 16Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Наземно-повітряне середовище існування». |
2. | Перевірна робота по темі «Наземно-повітряне середовище існування» | 00:30:00 | середнє | 18Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Наземно-повітряне середовище існування». |