Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Будова квітки Представлено теоретичні відомості про будову квітки рослин.
2. Репродуктивні частини квітки: тичинки і маточки Представлено теоретичні відомості про репродуктивні частини квітки: тичинки і маточки.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Що називається квіткою 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити, що називається квіткою, обравши із запропонованих варіантів.
2. Визначення зображення квітів з простою оцвітиною 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити зображення квітів з простою оцвітиною.
3. Визначення зображення квітів з подвійною оцвітиною 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити зображення квітів з подвійною оцвітиною.
4. Встановлення відповідності між зображенням квітів і видом оцвітини 3 вид - аналіз легке 4Б. Необхідно встановити відповідність між зображенням квітів і видом оцвітини.
5. Визначення зображення голих квітів 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити зображення голих квітів, обравши із запропонованих варіантів.
6. Визначення різновидів простих оцвітин 3 вид - аналіз середнє 3Б. Необхідно визначити різновиди простих оцвітин.
7. Визначення характеристики зазначеної частини квітки 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити характеристику зазначеної частини квітки, обравши із запропонованих варіантів.
8. Відповідність між характеристикою і назвою частини квітки 3 вид - аналіз середнє 3Б. Необхідно визначити відповідність між характеристикою і назвою частини квітки.
9. Визначення зображень одностатевих квіток 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити зображення одностатевих квіток, обравши із запропонованих варіантів.
10. Визначення зображень двостатевих квіток 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити зображення двостатевих квіток, обравши із запропонованих варіантів.
11. Визначення зображень жіночих квіток 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити зображення жіночих (маточкових) квіток, обравши із запропонованих варіантів.
12. Визначення зображень чоловічих квіток 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити зображення чоловічих (тичинкових) квіток, обравши із запропонованих варіантів.
13. Визначення характеристики репродуктивної частини квітки 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити характеристику зазначеної реподуктивної частини квітки, обравши із запропонованих варіантів.
14. Відповідність між характеристикою і назвою регенеративної частини квітки 3 вид - аналіз середнє 2Б. Необхідно визначити відповідність між характеристикою і назвою регенеративної частини квітки.
15. Визначення назви частини квітки на зображенні 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити назву частини квітки на зображенні.
16. Визначення зображення зазначеної частини квітки 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити зображення зазначеної частини квітки.
17. Відповідність між зображенням і назвами частин квітки 3 вид - аналіз середнє 4,5Б. Необхідно встановити відповідність між зображенням і назвами частин квітки.
18. Визначення назви частини квітки за характеристикою 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Необхідно визначити назву частини квітки за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Квітка – орган статевого розмноження» 00:20:00 середнє 14,5Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати і характеризувати будову квітки.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Квітка – орган статевого розмноження» 00:20:00 середнє 6Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати і характеризувати будову квітки.
2. Перевірочна робота з теми «Квітка – орган статевого розмноження» 00:20:00 середнє 9Б. Перевіряються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати і характеризувати будову квітки.