Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Плоди. Будова і утворення плодів | Представлено теоретичні відомості про будову і утворення плодів. |
2. | Класифікація плодів | Представлено теоретичні відомості про класифікацю плодів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення зображення плодів рослин | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення плодів ролин, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Що називається насінням? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається насінням, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Що називається оплоднем | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається оплоднем, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Назви рослин, які мають прості, складні плоди, або супліддя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назви рослин, які мають прості, складні плоди, або супліддя. |
5. | Визначення виду плодів (простих, складних, або супліддя) за назвою рослини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, які плоди (прості, складні або супліддя) має зазначена рослина. |
6. | Утворення складного плоду | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яким чином відбувається утворення складного плоду, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Утворення і розвиток оплодня | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яким чином відбувається утворення і розвиток оплодня, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Утворення плода яблуні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, залишки яких частин рослини відмічено на зображенні плодів. |
9. | Оціни правильність тверджень про утворення плоду, насіння, оплодня | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно оцінити правильність тверджень про утворення плоду, насіння, оплодня. |
10. | Зображення сухих плодів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити зображення сухих плодів рослин, обравши із запропонованих варіатнів. |
11. | Зображення соковитих плодів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити зображення сухих плодів, обравши із запропонованих варіатнів. |
12. | Зображення однонасінних плодів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно визначити зображення однонасінних плодів, обравши із запропонованих варіатнів. |
13. | Допиши речення про утворення плоду, насіння, оплодня | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно дописати речення про утворення плоду, насіння, оплодня. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення зображень багатонасінних плодів | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити зображення багатонасінних плодів, обравши із запропонованих варіатнів. |
2. | Відповідність між зображенням рослин та різновидами їх плодів | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити відповідність між зображенням рослин та різновидами їх плодів. |
3. | Назви їстівних плодів рослин | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити їстівні плоди, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Назви частин рослин, які не належать до плодів | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити назви частин рослин, які не належать до плодів. |
5. | Відповідність між зображенням плодів та їх приналежністю до сухих або соковитих | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням плодів та їх приналежністю до сухих або соковитих. |
6. | Відповідність між зображенням плодів та їх приналежністю до однонасінних або багатонасінних | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням плодів та їх приналежністю до однонасінних або багатонасінних. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зображення частин рослин, що не є плодами | Інший | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення частин рослини, що не є плодами, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Правильні твердження про утворення плоду, насіння, оплодня | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно обрати правильні твердження про утворення плоду, насіння, оплодня. |
3. | Відповідність між різновидами плодів та зображенням рослин | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між різновидом плодів та зображенням рослин, у яких вони утворюються. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Плоди» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати і характеризувати будову плодів. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Плоди» | 00:20:00 | середнє | 16Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати і характеризувати будову плодів. |
2. | Перевірочна робота з теми «Плоди» | 00:30:00 | середнє | 16Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати і характеризувати будову плодів. |