Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Людина, як біологічний вид | Представлено класифікацію людини, як біологічного виду. |
2. | Ознаки подібності людини і тварин | Представлено порівняльну характеристику людини і тварин. |
3. | Ознаки відмінності людини та людиноподібних мавп | Представлено ознаки відмінності людини та людиноподібних мавп. |
4. | Науки про людину | Представлено характеристику наук, що вивчають людину. |
5. | Показники здоров'я | Представлено теоретичні відомості про показники здоров'я людини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Подібність організму людини з організмами хребетних тварин | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати ознаку подібності організму людини з організмами хребетних тварин. |
2. | Подібність організму людини із ссавцями | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати ознаку подібності організму людини із ссавцями. |
3. | Подібність організму людини з приматами | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати ознаку подібності організму людини з приматами. |
4. | Відмінності скелета людини та людиноподібних мавп | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно обрати правильне твердження про відмінності скелетів людини та людиноподібних мавп. |
5. | Оціни правильність тверджень про будову скелета людини та людиноподібних мавп | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно оцінити правильність тверджень про відмінності будови скелета людини та людиноподібних мавп. |
6. | Ознаки відмінності кінцівок людини та людиноподібних мавп | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати ознаки відмінності кінцівок людини та людиноподібних мавп. |
7. | Назва природничої науки про людину | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати назву природничої науки про людину. |
8. | Назва суспільної науки про людину | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати назву суспільної науки про людину. |
9. | Назва гуманітарної науки про людину | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати назву гуманітарної науки про людину. |
10. | Назва природничої теоретичної науки про людину | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати назву природничої теоретичної науки про людину. |
11. | Назва практичної природничої науки про людину | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати назву практичної природничої науки про людину. |
12. | Назва природчиної теоретичної науки про людину за характеристикою | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати назву природничої теоретичної науки про людину за характеристикою. |
13. | Характеристика природничої практичної науки про людину | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати характеристику природничої практичної науки про людину. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Характеристика природничої теоретичної науки про людину | Інший | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати характеристику природничої теоретичної науки про людину. |
2. | Визначення назви практичної природничої науки за характеристикою | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно визначити назву прикладної природничої науки про людину за її характеристикою. |
3. | Таксони класифікації людини, як біологічного виду | Інший | середнє | 2Б. | Із запропонованих варіантів необхідно визначити таксон класифікації людини, як біологічного виду. |
4. | Визначення методів дослідження здоров'я людини | Інший | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати методи дослідження здоров'я людини. |
5. | Класифікація людини, як біологічного виду | Інший | середнє | 9Б. | Необхідно установити класифікацію людини, як біологічного виду. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Людина, як білологічний вид. Науки про людину» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми, вміння порівнювати будову тіла людини та хребетних тварин, визначати таксони класифікації людини, як біологічного виду, установлювати назви наук про людину. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Людина, як білологічний вид. Науки про людину» | 00:25:00 | середнє | 16Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми, вміння порівнювати будову тіла людини та хребетних тварин, визначати таксони класифікації людини, як біологічного виду, установлювати назви наук про людину. |
2. | Перевірна робота з теми «Людина, як білологічний вид. Науки про людину» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми, вміння порівнювати будову тіла людини та хребетних тварин, визначати таксони класифікації людини, як біологічного виду, установлювати назви наук про людину. |