Методична рекомендація:
Матеріали для вчителів
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Методична рекомендація | |
2. | Інструкція для учителя |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота за І семестр з біології для 7 класу | 00:45:00 | середнє | 24,5Б. | Робота складена за темами першого семестру 7 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Біологія. 7 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів з теми "Різноманітність тварин". 1 завдання - необхідно обрати назву органели за указаною її функцією. Друге завдання - визначення назви системи органів за функціями, які вона виконує. Третє завдання - необхідно розташувати таксони від вищого до нижчого. Четверте завдання - потрібно обрати назву частини тіла тварини за зазначеним номером на зображенні. П'яте завдання - із запропонованих варіантів потрібно обрати назви органів травної системи комах. Шосте завдання - необхідно установити відповідність періодів розвитку комахи за зображенням. Сьоме завдання - визначення органів дихання молюсків, представлених на зображенні. Восьме завдання - із запропонованих варіантів потрібно обрати ознаку морфологічної відмінності між класами риб. Дев'яте завдання - необхідно указати характерис_ |
2. | Діагностична робота за І семестр з біології для 8 класу | 00:45:00 | середнє | 28Б. | Робота складена за темами першого семестру 8 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Біологія. 8 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів з тем "Організм людини, як біологічна система, "Опора і рух", "Обмін речовин", "Травлення" і "Дихання". Перше завдання - визначення назви системи органів людини за функціями, які вона виконує. Друге завдання - визначення виду кісток за їх характеристикою. Третє завдання - визначення назви м'язів спини на зображенні. Четверте завдання - визначення виду м'язів за виконуваними функціями. П'яте завдання - визначення характеристики мінеральних солей, як одного з необхідних компонентів їжі. Шосте завдання - необхідно обрати назву тканини людини за указаним розташуванням і функціями. Сьоме завдання - визначення характеристики зазначеного типу зубів людини. Восьме завдання - із запропонованих варіантів потрібно визначити зображення органів, що належать до зазначених систем. Дев'яте за_ |
3. | Діагностична робота за І семестр з біології для 9 класу | 00:45:00 | середнє | 19Б. | Робота складена за темами першого семестру 9 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Біологія. 9 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів з тем "Хімічний склад клітин", "Структура клітин", "Принципи функціонування клітин", "Збереження та реалізація спадкової інформації". Перше завдання - необхідно охарактеризувати рух цитоплазми у клітині. Друге завдання - потрібно визначити, які види генів існують. Третє завдання - необхідно визначити назви органел, які містяться у клітинах рослин, обравши із запропонованих варіантів. Четверте завдання - потрібно установити комплеметарність триплетів ДНК, обравши із запропонованих варіантів. П'яте завдання - визначення назв кислот, залишки яких входять до складу зазначених жирів. Шосте завдання - встановлення відповідності між характеристикою та назвою вуглеводів. Сьоме завдання - визначення назви процесу перенесення речовин через клітинну мембрану. Восьме завдання - визначення ві_ |
4. | Діагностична робота за І семестр з біології для 10 класу | 00:45:00 | середнє | 38Б. | Робота складена за темами першого семестру 10 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Біологія. 10 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів з тем "Біологія та екологія — комплексні природничі науки", "Біорізноманіття" та "Обмін речовин і перетворення". Перше завдання - необхідно встановити відповідність між характеристикою і типом біосистем. Друге завдання - визначення рівня організації біосистем за характеристикою. Третє завдання - необхідно визначити приклади самовідтворення біологічних систем. Четверте завдання - визначення критеріїв виду за характеристикою. П'яте завдання - визначення бактерій із зазначеним типом живлення та характеристики цього типу живлення. Шосте завдання - визначення частин складних вірусів. Сьоме завдання - необхідно визначити групи і представників водоростей за характеристиками. Восьме завдання - визначення відповідності між характеристикою і видом живлення грибів. Дев'яте завдання - визн_ |
5. | Діагностична робота за І семестр з біології для 11 класу | 00:45:00 | середнє | 32Б. | Робота складена за темами першого семестру 11 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Біологія. 11 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів з тем "Адаптації" та "Біологічні основи здорового способу життя". Перше завдання - визначення особливостей преадаптацій організмів. Друге завдання - необхідно визначити різновид адаптацій за характеристикою, та обрати приклади зазначеної адаптації. Третє завдання - визначення суті правила адаптивності. Четверте завдання - визначення прикладів пластичних видів. П'яте завдання - визначення прикладів фізіологічних адаптацій тварин-паразитів. Шосте завдання - визначення чинників, що впливають на біоритми людини. Сьоме завдання - визначення характеристики прекурсорів. Восьме завдання - відповідність між прикладами організмів та приналежністю до термофілів або кріофілів. Дев'яте завдання - відповідність між характеристикою і назвою симбіотичних відносин. Десяте завдання - визначення _ |