Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Методи наукового пізнання. Скалярні та векторні величини | Опорний конспект з тем: «Методи наукового пізнання, фізичні, скалярні та векторні величини, невизначеності вимірювань». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Префікси та степені множників | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Завдання для оцінки вміння визначати степінь множника по префіксу. |
2. | Префікси та їхні позначення | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Завдання на визначення вміння розрізняти префікс по його позначенню. |
3. | Додавання векторів | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Завдання для перевірки розуміння правил додавання векторів. |
4. | Скаляри та вектори | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання для визначення розуміння різниці між вектором та скаляром. |
5. | Стандартний вигляд числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення знання стандартного вигляду числа. |
6. | Випадкова похибка вимірювання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на розуміння освідомленості у темі похибки вимірювання. |
7. | Сума співнапрямлених векторів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на визначення розуміння правил додавання векторів. |
8. | Сума протилежно напрямлених векторів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на визначення розуміння правил додавання векторів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знаходження абсолютної похибки вимірювання | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на визначення розуміння формули на знаходження абсолютної похибки вимірювання. |
2. | Сума векторів у паралелограмі | Інший | важке | 1Б. | Завдання на оцінювання розуміння правил додавання векторів. |
3. | Сума векторів | Інший | важке | 1Б. | Завдання на розуміння властивостей ромба і правил для знаходження суми векторів. |
4. | Вектор у координатній площині | Інший | важке | 1Б. | Завдання на оцінювання розуміння векторів у координатній площині. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Формула абсолютної похибки вимірювання | Інший | легке | 3Б. | Завдання для визначення якості вивчення формули знаходження абсолютної похибки вимірювання. |
2. | Основні одиниці CI | Інший | легке | 7Б. | Завдання на визначення освідомленості у визначеннях основних одиниць CI. |
3. | Визначення відносної похибки вимірювання | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на визначення розуміння формули відносної похибки вимірювання. |
4. | Переведення одиниць вимірювання | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на визначення вміння переводити одиниці вимірювання. |
5. | Сума перпендикулярних векторів | Інший | середнє | 2Б. | Завдання для визначення розуміння правил знаходження суми векторів. |
6. | Довжина смуги | Інший | важке | 1Б. | Завдання на оцінку розуміння префіксів та збереження величин. |
7. | Знаходження довжини лінії | Інший | важке | 1Б. | Завдання на оцінку розуміння збереження величин та вміння переводити одиниці вимірювання. |
8. | Різниця векторів | Інший | важке | 1Б. | Завдання на оцінку розуміння правил різниці векторів і знання формули косинусів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 | 00:45:00 | середнє | 14Б. | Тренування з теми « Вступ до кінематики» №1. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №2 | 00:45:00 | середнє | 10Б. | Тренування з теми «Вступ до кінематики» №2. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 | 00:45:00 | середнє | 22Б. | Домашня робота з теми «Вступ до кінематики» №1. |
2. | Домашня робота №2 | 01:00:00 | середнє | 21Б. | Домашня робота з теми «Вступ до кінематики» №2. |
3. | Перевірочна робота | 02:00:00 | важке | 43Б. | Перевірочна робота з теми «Вступ до кінематики». |