Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Механічний рух. Відносність руху, система відліку, матеріальна точка Поняття механічного руху, відносності руху, системи відліку та матеріальної точки.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Чи є подія механічним рухом 1 вид - рецептивний легке 1Б. треба визначити, які події є механічним рухом
2. Рух автомобіля відносно інших тіл 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначається чи рухаться автомобіль відносно інших тіл чи знаходиться у спокої.
3. Чи є рух відносно даних тіл? 3 вид - аналіз середнє 3Б. Проводиться аналіз змін положення тіла з часом.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Матеріальна точка Інший середнє 1Б. Визначення матеріальної точки.
2. Відносність Інший легке 1Б. Рух відносно тіла.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Рух пасажира, який знаходиться у поїзді Інший легке 2Б. Визначається чи рухається пасажир відносно інших тіл чи знаходиться у спокої.
2. Умова матеріальної точки Інший середнє 1Б. Визначення матеріальної точки.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Механічний рух» 00:10:00 легке 3Б. Необхідно обрати тип руху із запропонованих варіантів, визначити, чи рухається автомобіль відносно інших тіл або знаходиться у спокої, також виконати вправу, де висота (довжина) відомих споруд переводиться з метрів в км або навпаки.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Механічний рух» 00:15:00 середнє 6Б. Необхідно обрати одну з двох форм траєкторії, визначити довжину шляху, за відомою довжиною кроку та кількістю кроків, обчислити частоту обертальних рухів, визначити вид руху за малюнком. Пояснення вибору руху перевіряє вчитель.
2. Перевірочна робота «Механічний рух» 00:20:00 середнє 5Б. Необхідно визначити чи рухається пасажир відносно інших тіл або знаходиться у спокої, також визначити довжину пройденого шляху, за відомою довжиною кроку та кількістю кроків, дати відповіді на теоретичні питання про рух, а також обрати вид руху за малюнком. Пояснення вибору перевіряє вчитель.