Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Траєкторія. Шлях. Переміщення Види руху.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Види руху 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення видів руху.
2. Шлях чи переміщення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Потрібно визначити, шлях чи переміщення.
3. Переведення метрів у кілометри і навпаки (задача) 1 вид - рецептивний легке 1Б. Пропонується виконати вправу, де висота (довжина) відомих споруд переводиться з метрів у км або навпаки.
4. Траєкторія 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно обрати одну із двох форм траєкторії.
5. Рух пасажира потяга 3 вид - аналіз середнє 3Б. знаходження шляху відносно вагона та землі
6. Обчислення довжини шляху 2 вид - інтерпретація важке 2Б. Визначається довжина шляху, за відомою довжиною кроку та кількістю кроків.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Переміщення точки Інший важке 4Б. Потрібно знайти переміщення точки.
2. Рух по арені Інший важке 8Б. знаходження шляху та переміщення рухомого тіла. Застосовуємо знання з математики

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Вибір руху за малюнком Інший важке 5Б. Необхідно визначити вид руху за малюнком. Пояснення у вигляді файлу додати до завдання. Перевіряє вчитель.
2. Визнач вид руху Інший важке 3Б. Необхідно визначити вид руху за малюнком. Пояснення у вигляді файлу додати до завдання. Перевіряє вчитель.
3. Обчислення довжини шляху, за відомою довжиною кроку Інший середнє 2Б. Визначається довжина шляху за довжиною кроку та їх кількістю.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тестування з теми "Траєкторія. Шлях. Переміщення " 00:20:00 середнє 6Б. Відпрацювання навичок з теми.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми "Траєкторія. Шлях. Переміщення " 00:30:00 середнє 12Б. Закріплення навичок з теми.
2. Перевірочна робота з теми "Траєкторія. Шлях. Переміщення " 00:30:00 середнє 12Б. Перевірка рівня засвоєння матеріалу з теми.