Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Електричний струм у металах | Формувати в учнів знання про фізичну природу електричного струму в металах, переконатись, що опір металів залежить від температури, увести поняття надпровідності металів. |
2. | Електричний струм у рідинах | Формування знань про природу електричного струму в електролітах, поняття електролізу, сформувати закон електролізу Фарадея. |
3. | Електричний струм у газах | Формувати знання про природу виникнення струму в газах, сформувати уявлення про самостійний і несамостійний розряди. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Теорія (електроліти) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріпити знання учнів про електроліти, електричний струм в електролітах. |
2. | Теорія (електричний струм у металах) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення знань учнів про електричний струм у металах. |
3. | Види самостійного розряду | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування знань учнів про види самостійного розряду. |
4. | Кількість електронів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
5. | Маса міді | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі на закон Фарадея. |
6. | Час нікелювання | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі на закон Фарадея. |
7. | Сила струму | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі на закон Фарадея. |
8. | Електрохімічний еквівалент | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі на закон Фарадея. |
9. | Час електролізу | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
10. | Час світіння | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
11. | Порівняй витрати енергії | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
12. | Енергія на рафінування | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
13. | Маса отриманої міді | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Витрати електроенергії | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
2. | Електрохімічний еквівалент з досліду | Інший | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі на закон Фарадея. |
3. | Маса отриманої міді | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
4. | Витрати енергії і час одержання | Інший | важке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
5. | Час електролізу і витрачена енергія | Інший | важке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Електричний струм у різних середовищах» | 00:00:00 | легке | 5Б. | Закріплення знань з теми «Електричний струм у різних середовищах». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Електричний струм у різних середовищах» | 00:00:00 | середнє | 6Б. | Закріплення знань учнів з теми «Електричний струм у різних середовищах». |
2. | Перевірочна робота з теми «Електричний струм у різних середовищах» | 00:00:00 | важке | 10Б. | Перевірка знань учнів з теми «Електричний струм у різних середовищах». |