Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Теплова дія струму | Формувати знання про теплову дію струму, сформувати закон Джоуля-Ленца, розглянути практичне застосування теплової дії струму в електронагрівальних приладах. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Фізичні величини, що входять в закон Джоуля-Ленца | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування знань про фізичні величини, що входять до формули закону Джоуля-Ленца. |
2. | Переведення одиниць | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок переводити кількість теплоти з основних одиниць СІ в кратні. |
3. | Переведення одиниць (зворотнє) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок переводити кількість теплоти в основні одиниці СІ. |
4. | Кількість теплоти | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
5. | Кількість теплоти електроприладу | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
6. | Опір провідника | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
7. | Сила струму | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
8. | Кількість теплоти в нагрівальному елементі | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
9. | Кількість теплоти, що виділяється | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
10. | Час роботи | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
11. | Більша напруга | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
12. | Більший опір | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
13. | На скільки градусів | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
14. | Кількість теплоти в резисторах | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
15. | Коефіцієнт корисної дії | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
16. | Маса води | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
17. | Сила струму в нагрівальному елементі | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
18. | Нагрівання води | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язуати задачі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Кількість теплоти в резисторах | Інший | середнє | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
2. | Кількість теплоти (ніхром) | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
3. | Питомий опір | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
4. | Час закипання | Інший | важке | 1Б. | Формуання вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
5. | Кількість теплоти в резисторах (паралельно) | Інший | середнє | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца» | 00:00:00 | легке | 6Б. | Закріплення знань з теми «Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца» | 00:00:00 | середнє | 7Б. | Закріплення знань з теми «Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца». |
2. | Перевірочна робота з теми «Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца» | 00:00:00 | важке | 8Б. | Перевірка знань з теми «Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца». |