Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Послідовне з’єднання провідників | Формувати в учнів знання про послідовне з’єднання провідників і закономірності, що існують у колі з послідовним з’єднанням провідників. |
2. | Паралельне з’єднання провідників | Формувати в учнів знаня про паралельне з’єднання провідників і закономірності, що існують у колі з паралельним з’єднанням провідників. |
3. | Мішане з’єднання провідників | Закріпити знання учнів про різні з’єднання провідників і сформувати в них уміння обчислювати параметри комбінованих кіл. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Теорія (послідовне з’єднання) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати в учнів знання про закономірності, що існують у колі з послідовним з’єднанням провідників. |
2. | Теорія (паралельне з’єднання) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати в учнів знання про закономірності, що існують у колі з паралельним з’єднанням провідників. |
3. | Опір послідовного з’єднання | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
4. | Кількість резисторів (паралельне з’єднання) | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
5. | Кількість резисторів (послідовне з’єднання) | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
6. | Загальна сила струму | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
7. | Загальний опір ділянки | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
8. | Опір реостата | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
9. | Під’єднаний резистор | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
10. | Кількість лампочок | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
11. | Напруга в різних точках | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
12. | Покази амперметра | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
13. | Знайди напругу | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
14. | Напруга на другому резисторі | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
15. | Опір підключеного реостата | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «З’єднання провідників» | 00:00:00 | легке | 7Б. | Закріплення знань з теми «З’єднання провідників». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «З’єднання провідників» | 00:00:00 | середнє | 11Б. | Закріплення знань з теми «З’єднання провідників». |
2. | Перевірочна робота з теми «З’єднання провідників» | 00:00:00 | важке | 11Б. | Перевірка знань з теми «З’єднання провідників». |