Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Лінзи. Оптична сила лінзи | Формувати знання про лінзи та фізичні величини, які характеризують лінзу. |
2. | Побудова зображень у лінзах. Формула тонкої лінзи | Формувати знання про побудову зображень у лінзах, характеристику отриманих зображень, формулу тонкої лінзи. |
3. | Око як оптична система. Окуляри | Формувати знання про око як оптичну систему, про вади людського зору та способи їх корекції. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Опиши зображення | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Формування знань про зображення, яке дає лінза. |
2. | Характеристика зображення | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Формування знань про зображення, яке дає тонка лінза. |
3. | Оптична сила | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
4. | Вада зору | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
5. | Відстань (уявне зображення) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
6. | Відстань до зображення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
7. | Відстань до зображення розсіювальної лінзи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
8. | Фокусна відстань лінзи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі. |
9. | Оптична сила лінзи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі. |
10. | Відстань до предмета | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
11. | Відстань до екрана | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
12. | Відстань від зображення до лінзи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі. |
13. | Оптична сила розсіювальної лінзи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі. |
14. | Фокусна відстань | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
15. | Оптична сили системи лінз на відстані | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
16. | Оптична сила об’єктива | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
17. | Висота зображення | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
18. | Зміна фокусної відстані | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
19. | Відстань до предмета | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
20. | Оптична сила окулярів для найкращого зору | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
21. | Проекційний апарат | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
22. | Фотографія будинку | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
23. | Окуляри (далекозорість) | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
24. | Відстань між предметом і лінзою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
25. | Зображення свічки в тонкій лінзі | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
26. | Відстань до предмета | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
27. | Переміщення предмета | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
28. | Пучок світла | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
29. | Швидкість зображення в лінзі | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
30. | Поперечне збільшення | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Формування вмінь і навичок розв’язувати задачі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Лінзи» | 00:00:00 | легке | 7Б. | Закріплення знань з теми «Лінзи». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Світлові явища» | 00:00:00 | середнє | 9Б. | Закріплення знань з теми «Лінзи». |
2. | Перевірочна робота з теми «Лінзи» | 00:00:00 | важке | 9Б. | Перевірка знань з теми «Лінзи». |