Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Масштаб та його види Поняття про «масштаб». Види масштабів. Способи визначення відстаней на карті.
2. Переведення масштабів Переведення масштабу з числового в іменнований, та з іменнованого в числовий.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Іменований масштаб 1 вид - рецептивний легке 1Б. Закріплення знань щодо визначення іменований масштабу.
2. Види масштабу 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити основні види масштабів.
3. Робота з масштабом 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Визначити чи вірним є твердження щодо масштабу, визначення відстаней на карті.
4. Числовий масштаб 1 вид - рецептивний легке 1Б. Закріплення знань щодо визначення числового масштабу.
5. Визначення масштабу 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Закріплення знань щодо способів визначення масштабу.
6. Відстані на карті та місцевості 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення знань щодо визначення за картою відстаней на місцевості.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Переведення масштабу Інший середнє 2Б. Закріплення знань щодо способів переведення масштабу.
2. Задача Інший важке 1Б. Визначити масштаб карти.
3. Числовий та іменований масштаб Інший важке 4Б. Установити відповідність між числовим та іменованим масштабом.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Величина карти Інший легке 1Б. Закріплення знань щодо визначення масштабу карти.
2. Іменований та числовий масштаб Інший важке 3Б. Установити відповідність між іменованим та числовим масштабом.
3. Масштаб Інший важке 3Б. Закріплення знань щодо масштабу.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Масштаб» 00:20:00 середнє 14Б. Закріплення знань з теми «Масштаб».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Масштаб» 00:20:00 середнє 12Б. Закріплення знань з теми «Масштаб».
2. Перевірочна робота з теми «Масштаб» 00:30:00 середнє 10Б. Перевірка рівня засвоєння знань з теми «Масштаб».