Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Я — людина. Самоідентифікація | Введення в тему. Знайомство з термінами та основними поняттями. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ти знаєш, що ти ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірка розуміння поезії в контексті теми уроку. |
2. | Рівні ідентичності | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірка вміння розрізняти рівні ідентичності. |
3. | Ознаки вроджені та набуті | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірка вміння розрізняти вроджені та набуті ознаки. |
4. | Види творчості | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправа закріплює вміння розрізняти види творчості і відноситься до схеми в теорії. |
5. | Увідповідни терміни | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Вправа перевіряє розуміння термінів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мої набуті ознаки | Інший | середнє | 6Б. | Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці, для визначення елементів власної ідентичності. |
2. | Есе «Чи можна уникнути кризи ідентичності?» | Інший | важке | 10Б. | Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці. |
3. | Хто я | Інший | важке | 6Б. | Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці, для визначення власної ідентичності. |
4. | Есе «Що для мене означає бути людиною» | Інший | важке | 10Б. | Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Я — людина.Самоідентифікація» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Тест на перевірку знань термінів з теми уроку та їх значень, видів творчості, вміння застосовувати отримані знання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Я — людина.Самоідентифікація» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Тест на перевірку знань з теми уроку та їх значень, вміння застосовувати отримані знання, писати неформальне есе. |
2. | Перевірочна робота з теми «Я — людина.Самоідентифікація» | 00:20:00 | середнє | 16Б. | Тест на вміння визначати свою ідентичність та висловлення власної думки у формі есе. |