Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Я — людина. Самоідентифікація Введення в тему. Знайомство з термінами та основними поняттями.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Ти знаєш, що ти ... 1 вид - рецептивний легке 1Б. Перевірка розуміння поезії в контексті теми уроку.
2. Рівні ідентичності 1 вид - рецептивний легке 1Б. Перевірка вміння розрізняти рівні ідентичності.
3. Ознаки вроджені та набуті 1 вид - рецептивний легке 1Б. Перевірка вміння розрізняти вроджені та набуті ознаки.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Види творчості Інший середнє 2Б. Вправа закріплює вміння розрізняти види творчості і відноситься до схеми в теорії.
2. Увідповідни терміни Інший середнє 3Б. Вправа перевіряє розуміння термінів.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Мої набуті ознаки Інший середнє 6Б. Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці, для визначення елементів власної ідентичності.
2. Есе «Чи можна уникнути кризи ідентичності?» Інший важке 10Б. Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці.
3. Хто я Інший важке 6Б. Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці, для визначення власної ідентичності.
4. Есе «Що для мене означає бути людиною» Інший важке 10Б. Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Я — людина.Самоідентифікація» 00:20:00 середнє 12Б. Тест на перевірку знань термінів з теми уроку та їх значень, видів творчості, вміння застосовувати отримані знання.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Я — людина.Самоідентифікація» 00:20:00 середнє 12Б. Тест на перевірку знань з теми уроку та їх значень, вміння застосовувати отримані знання, писати неформальне есе.
2. Перевірочна робота з теми «Я — людина.Самоідентифікація» 00:20:00 середнє 16Б. Тест на вміння визначати свою ідентичність та висловлення власної думки у формі есе.